Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Flickor allt gick JÄTTE bra    tyvärr inte gravid men allt såg jätte jätte bar ut ingen cysta inga problem alls haha ingen canser och inget annat häller. Jag blev undersökt hon klämde på magen och gjorde undersökning allt var okej hon gjorde gravtest neg hon tog klamydia test vet inte varför då jag haft samma man i 11 år haha men men det var iaf för o testa. Hon misstänkte en sak om det kunde vara det att jag kissade massor att det kunde vara min blåsa .. Om blåsan är full men inte fungerar som den ska så kan man bli öm och kissar massor fast det inte e något likom. Jag fick tabletter jag ska ta i 3 dagar om jag nu skulle behöva men jag hämtar iaf ut dom. Sen sa hon att jag skulle ringa på fre igen och få en tid om det fortsatte likom då skulle hon göra ytligare graviditetstest då hon sa det kunde vara tidigt att se. Men gravid e jag absolut inte. Sen sa hon att det kunde vara ägglossningen som var kraftig som gjorde detta men nu bara vänta o se .   

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Jag känner mig så lättad och så glad nu oron är borta !! såklart går ajg fortarande på toalettet och kissar men nu har jag fått svar på allt och jag är så glad att det inte var något
    Inga cystor ingen canser och inte gravid.
    Ringde sambon och berättade och han sa ''nåh var det en bebbe'' ??
    åååh vad gulligt sagt men då sa jag till honom NÄÄh ingen bebbe  hahaha
    Men nu känner jag mig iaf lugn ska bara ta tabletter och ringa in på fredag få se om det blivit bättre.
    Om inte så blir det tid sen sjukhuset för scanning ..
    Men nu har jag gjort vaginal undersökning och allt var som det skulle.

Förstår fortfarande inte varför ajg fick göra klamydia test då jag varit med samma partner i 11 år i maj
    hade klamydia 2005 när jag väntade ebba men då var det ju en annan man.
    Och fick tabletter mot det.
    Men ,men det e iaf gjort och svaret kommer om ca 2 dagar.MEN inget jag ska oroa mig för.
    Det kan alltså vara blåsan heter något annat på danska men det e iaf att blåsan blir full men har svårt att släppa kisset likom och man blir mer och mer full precis som graviditet men ja men nu får vi se.             

• 3 barns mamma84

Moma: mensen kan ju trula till det ..

TLC haha herregud gravida som döljer graviditeten  

• 3 barns mamma84

Hahaha alltså han hatar otrohet .. han har blivit lurad en gång innan med en annan innan vi träffades . Vi är inte bara sambons utan som vänner med. Jag litar på honom och han litar på mig alla killar är inte otrogna
    Läkaren sa ju att det kan återkomma fast man inte är med någon. Jag har haft detta innan och jag fick ju tabletter mot detta och det finns i kroppen sa hon. Sen sa hon att lite urin kan göra klamydia    

• 3 barns mamma84

Moma: ska du inte plugga iaf ?

Elias är febrig han vaknade klockan 10.01 och helt pömsig och låg brvid mig och vi gosade och myste .
    Sen åt han lite jobyrt med mussli och sen somnade han om och sover än.
    Amadeus har varit förskyld i 3 dagar nu
    Jag har varit på toan och skitit var inne på toan kl 01 ca och mååååde så dåligt .
    Så idag e jag hemma och ont i rumpan och känner att förskylningen e på G här också.    

• 3 barns mamma84

Jag var 55 kg och 166 cm innan första föddes.Sen gick jag upp 25 kg ovh hamnade på 65 kg när allt annat hade gått ner.
    Där har jag sen stått med alla graviditeter och gått ner till samma vikt.
    NU väger jag 62 kg men känner inte jag behöver göra något mer med mig.
    Går varje dag nu sjukskriven men annars gör jag det.
    Sen har jag börjat rida igen     

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2012-01-19 10:24:13 följande:
    Nu har vi lämnat Elliot på dagis. Han ska vara där ända till tre om allt går bra. :) Idag var det bara 5 barn på tre lärare. De brukar vara 10 när alla är där, så de är ju inte så många vilket jag tycker känns jättebra. :)

Idag när jag vaknade hade jag ett skitsurt sms från min mamma om att jag skjutit upp studierna. Jag blev så fruktansvärt jävla arg och ledsen. Nu tänker jag faktiskt inte prata med henne förrän hon ber om ursäkt. Hon är snart sextio och beter sig som en jäkla barnunge. När ska hon fatta att jag är vuxen och fattar mina  egna beslut? Hon tycker liksom att jag ska göra allt i den ordningen hon har gjort saker, men ändå har hon liksom inte "lyckats". Hon blev gravid med mig med en man hon egentligen inte ville vara tillsammans med, men hon ville ha barn innan det blev för sent. Sen skilde de sig när jag var runt året. Hon har pluggat olika saker hela livet och hon sitter ändå på ett skitjobb som hon hatar. JAG BLIR SÅ ARG. 
    Igentligen örstår jag din mamma då du kom in i utbildningen och du längtade verkligen och när du plötsligen kommer in så vill du inte plugga.
    Jag skulle också vara sur på om det skulle vara ebba som gjorde samma sak.
    Men varör ville du inte plugga ?
    Var det för att du vill bli gravid ?   
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2012-01-19 20:48:10 följande:
    Öh, min mamma har ingen rätt att vara sur på mig för det. Jag är en vuxen människa. Det har iaf löst sig. Hon trodde jag hoppade av av fel anledning. Och nej, det är inte för att jag vill bli gravid, det vill jag inte just nu. Och vi hade tänkt att försöka bli gravida oavsett om jag pluggar eller inte. Jag hoppade av för att det inte var rätt just nu.

Jaha okej
    Ja ibland måste man följa sitt hjärta.
    Ska du ta och plugga senare då ?

Självklart inte men som mamma som vill man sitt barns bästa såklart det vill ju du med när det väl är dags för skola och utbildning.
    Ja du är en vuxen människa men ibland måste man tänka frammåt.      
  • 3 barns mamma84

Jag kommer att vänta med att plugga till FG och vänta tills alla ungar är gjorda.
    Sen kan jag koppla av och plugga 4 år och 6 mån 

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2012-01-19 20:56:11 följande:
    Ja jag ska plugga, men ibland kan man ju få en magkänsla av att nåt bara är riktigt fel du vet. Har fått det några gånger i livet och det har alltid varit det bästa att följa den känslan. Plugga blir antingen till hösten eller våren, beroende på om vi försöker skaffa syskon såklart. Kan ju ändra sig. Men jag ska plugga!
    Jo man ska följa sitt hjärta
    Du har ju allt och du kommer att komma in utan några problem
    Nu får vi spänna oss till + här i tråden då
    När tänkte ni börja då ?
    Kanske sammtidigt då ? hahaha    
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !