Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Jag mår iaf bättre e lite smått förskyld men jag e inte ensam utan elias är förskyld hade feber men har liiiite feber kvar. Amadeus är förskyld var dunder förskyld röda små ögon hade han + feber . Ebba är den ända i huset som är ''frisk'' Hahaha ja så man roar sig med att snyta sig .Min kropp mår äntligen bättre. Kissar inte lika mkt men i morgon ska jag ringa läkaren och får veta vad svaren ser ut. Nervös !!! Detta läkaren misstänkte om mig om blåsan alltså blåsan som inte tömmer all kiss likom. Detta är INTE vanligt att få i ung ålder utan närmare 40-50 hmm 30 med. Och inte vanligt för mig som är ung. Så om det vissar sig att jag har detta efter all gissande från hennes del + alla undersökningar så om jag nu har detta blir det sjukhuset och sen op eller tömma med något. Men jag har iaf kissat mindre och känner mig mkt mer bättre än innan.
Jag har piss huvudvärk och fryser och svettas och det var ett tecken på detta
och att man kissade massor men blåsan var allt mer full av sig.
Det kan vara livmodern som är tung eter 2 snitt jag vet inte hon gav inte häller någon förklaring till detta tyvärr sa bara det var ovanligt att få som ung.
Haft huvudvärk nu i 3 dagar.