Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Emil tar sig inte upp i soffan, men vet hur man kommer ner :)
    Vi har kört på Rumpan Först!! Från början. Bättre att kunna ta sig ner innan han kan komma upp :D

• ludicrous

Tjejer, ni kanske har lite koll.,?

Jag äter minipiller o har gjort sen efterkontrollen. Jag har alltid dööömkt mens, det typ forsar!! Meen nu har jag haft bruna flytningar nån vecka. Inget mer. Tog ett test mitt på dagen idag (CB vanliga), hade gått typ 3 h sen jag kissade sist men det står på att det går när som helst på dygnet.
    Testet var negativt

Varför kommer inte mensen..? Det är ju lite jobbigt att "skvätta" brunt länge..

• ludicrous

Ja jag skulle vara jätteglad om det var så, men jag tycker det är konstigt att det tvärvänder från jätterikliga blödningar till inget typ

• ludicrous

Ja precis så har jag haft !!
    Du förstår kanske då att man börjar undra när det helt plötsligt inte kommer nått..! ;)

• ludicrous

Min dotter hade nattskräck!
    Det tips vi fick, och som funkade var att väcka upp henne 10-15 min innan "attacken" kom. Bara stryka henne lite o säga nått så sömnen stördes lite o så hon tittade upp.

• ludicrous

Peppar peppar,
    Men ja Emil sover mer/bättre!
    Han går jättemkt nu, springer o springer, dansar o charmar alla :)

Om 10 dagar fyller han år!

Han har skämt bort oss i flera dagar med att sova till 6.30-7 så idag när han vaknade vid 6 var det jäääättetidigt ;)

• ludicrous

Här är det brant nerförsbacke.
    En vecka innan jul o Emils födelsedag..... Och vi ska gå isär.
    Det gör ont. Jätteont. Trots att jag vet att det väl måste göras.

• ludicrous

Emil är mkt mer nöjd sen han började gå ordentligt. Mammig, absolut. Men överlag nöjdare. Fejkskrattar o busar.

Inatt sov han i sitt rum i sin säng utan ett ljud fram till strax innan 6. Sen var det dags att gå upp. Så hela natten får man väl säga :) det var jag som vaknade 5.45 o undrade vad som stod på ;)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !