Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Tack Malin, och Jessica.
Malin: Vi har ju sett varandras magbilder, mer intimt blir det ju nästan inte hihi. Kommer ju vara fräckaste T1:an som hänger med dig juuu!
Tack Malin, och Jessica.
Malin: Vi har ju sett varandras magbilder, mer intimt blir det ju nästan inte hihi. Kommer ju vara fräckaste T1:an som hänger med dig juuu!
Såklart du är!
Vad jobbigt Jenni! Jag hoppas ni anmäler henne ändå, även om ni inte har mycket kött på benen. De sparar ju anmälningar även om det inte blir en utredning och får ni mer fakta anmäler ni igen och då ser dom att hon blivit anmäld tidigare. Det är ju en jätteallvarlig åkomma med högst dödlighet av all barnmisshandel. Kram på er!
Elliot är nog också påväg att få sin nionde. Eller så blir bakat lösare att att han är lite förkyld bara, vad vet jag. :)
Jag dör. Har såå ont i axlarna (högra värst!) att det får de värsta av värkar att verka smärtfria. Ingen bra smärtstillande har vi heller. Ingen sömn för mig inte :'(
Vet inte. Sov tre oroliga timmar. Tog två citodon och det märktes inte ens att jag gjort det. Dock blev jag så dåsig att jag däckade vid fem i morse och fick några timmar.
Elliot har lärt sig klättra ur sin säng. Imorse kom sambon in i Elliots rum och hittade honom glatt lekandes på golvet haha. Han kan inte gå helt själv men klättra ur sängen kan han. Det gör inte ens hans sju månader äldre kusin :p
Nu ska jag bara be till högre makter att min axel blir bättre. Annars blir det doktorn imorgon :(
Nej jag blev jätteförvånad, och sambon också! Är väl lika bra att börja titta på en växa-säng nu, vill ju inte att han ska skada sig när han klättrar ut. Trodde att han skulle kunna gå innan han kunde sånt haha ;)
Stackars oss goddess. Jag hoppas innerligt att det släpper snart för oss båda.
Nja, har haft ont i magen och varit konstig i densamma sen igår men tror inte det hänger ihop, bara ett oturligt sammanträffande. Ja sambon är med hemma och det är skönt, hade aldrig orkat att leva idag annars. :p