Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Åh jag dör. Tydligen får man inte ha en egen åsikt utan man måste hålla med dig 2barns? Jo du är mogen, verkligen.

• Momalicious

Men kan du inte läsa? Jag har ju skrivit flera gånger att du får skaffa barn när du vill och jag kunde inte bry mig mindre om NÄR du gör det. Totalt ointressant. Det enda jag gjort är att frågat varför du vill det och det får man faktiskt göra, det är inte brottsligt.

• Momalicious

Jag tycker faktiskt, hör och häpna, inte om dumlekakor. De är alldeles för söta för min smak. :) gillar dock noblesse och dumle var för sig. ;)

• Momalicious

Oj, ni som är gravida, man får inte använda pevaryl längre om man får svamp. Det kan tydligen göra att man får en förtidig förlossning!

• Momalicious

2barnsmamma, jag ger upp att försöka diskutera med dig. Det är ju omöjligt. Du är tjurskallig som ett litet barn och bara börjar ignorera människor som inte håller med dig. När man är på ett forum får man faktiskt kunna diskutera saker utan att bli så arg. Dessutom borde man som 27-åring kunna acceptera att alla inte har samma åsikter som en själv, men det kan inte du. Du får sluta tro att "alla hoppar på dig" så fort någon inte tycker och känner precis samma som du, alla är olika. Förstår inte varför du måste bli så jäkla arg och kalla folk för fula saker.

• Momalicious

Undrar hur det gick för aprilbarn? Det var väl idag hon skulle göra VUL och se om fostret levde? Sänder en tanke iaf!

• Momalicious

Fattar inte riktigt vad du menar men jag har ju aldrig sagt att du ska vilja ha det precis som jag vill. Läs om, läs rätt!

• Momalicious

Men det har du redan skrivit, vad menade du med sista inlägget? Jag har aldrig påstått att du eller någon annan ska vilja göra som jag gör. Var har du fått det ifrån?

• Momalicious

Ja, varför får vi inte tycka det? DU kanske inte tycker det, men JAG tycker det är tråkigt att Elliot fyller sent på året och jag är säker på att han kommer klaga på det när han blir större och är sist med att få moppe, sist med körkort, krogen och allt vad det är. JAG får tycka det, och DU får tycka vad du vill.

Sen att DU tycker att det är mysigt med barn i december betyder ju inte att Elias kommer tycka det. Kanske gör han det, kanske inte, det kan du omöjligt veta nu.

Förstår du hur jag menar nu?

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !