Inlägg från: Jenni78 |Visa alla inlägg
  • Jenni78

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

LokesMammi skrev 2011-11-11 12:26:21 följande:
    Där tycker jag att hon påminner om Barbro! Men du är inte alls lik barbro! =) hehe
    Söt tjejen!
    He, he... Nej, jag liknar varken mor eller far särskilt mycket. Kom nog med storken. Vanja fick nog lite av mormors gener ändå.
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Fina, goa ungar. Hjärta

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-11 12:29:27 följande:
    Jenni: ååh vilken prinsessa vad stor hon ser att vara    
    Ja, hon är snart ingen bebis längre... Sen har hon inte så mycket bebishull heller.
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    mamma smurfen skrev 2011-11-11 14:48:00 följande:
    Du får helt enkelt bita i det sura "apple" *fliiiin*Tungan ute
    fniss
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Vi har använt Libero, Pampers, Huggies och ICA:s. Storlek 3 går fortfarande till vår smalis. :)

Tand i överkäken på väg = gnällig och orolig nattsömn = sover igen på dagen 

Nu har jag inte låst mer än den här sidan men Moma, kan det inte vara magkatarr? Jag mår illa när jag stressar och äter fel. Hade jätteillamående på mornarna för flera år sedan. Fick göra grav. koll på vårdcentral. Det måste ju uteslutas först. Fick diagnos katarr, slutade dricka kaffe och juice m.m. Om jag inte sköter om mig (äter rätt och stressar av) kommer illamåendet.

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Idag flög min katt också till himlen. Gråter

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

... och Vanja går inte heller själv. Men det går ju lika bra att krypa fram. Glad

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Idag har jag och maken blivit Röda korset-certifierade i första hjälpen för barn. Kan verkligen rekommendera en sådan kurs så ni vet vad ni ska göra om olyckan är framme! Och kul var det också! Glad

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    LokesMammi skrev 2011-11-23 22:33:01 följande:
    Va bra! Har också gått den kursen! Man känner sig "säkrare" då! =)
    Kommer ni imorgon?
    Mår ni bättre nu?
    Ja, visst var den bra!
    Ja, vi går nog över gatan en stund. Ska köpa bil idag! :) 5 dagar klarade vi av att vara utan bil. :) Sålde stor-SAAB:en i fredags och idag ska vi köpa en liiiiiiiten Opel som vi kanske får in en paraplysulky i. :) Tack, vi mår bättre nu!
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

...men usch vad jag saknar honom. Allt gör mig påmind. När jag öppnar en konserv. Då kom han alltid springandes (fastän det bara var när han var liten som han fick sådana konserver). Håller badrumsdörren öppen och stänger sovrumsdörren fastän det inte behövs. Vanja tittar mot golvet när hon hör något ljud, som om hon tittar efter honom. När jag låter kranen rinna. Då kom han alltid och skulle dricka. Ingen som kommer springandes till dörren när man kommer hem... 

Vanja 3 december 2010
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !