Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Söt tjejen!
Fina, goa ungar.
Vi har använt Libero, Pampers, Huggies och ICA:s. Storlek 3 går fortfarande till vår smalis. :)
Tand i överkäken på väg = gnällig och orolig nattsömn = sover igen på dagen
Nu har jag inte låst mer än den här sidan men Moma, kan det inte vara magkatarr? Jag mår illa när jag stressar och äter fel. Hade jätteillamående på mornarna för flera år sedan. Fick göra grav. koll på vårdcentral. Det måste ju uteslutas först. Fick diagnos katarr, slutade dricka kaffe och juice m.m. Om jag inte sköter om mig (äter rätt och stressar av) kommer illamåendet.
Idag flög min katt också till himlen.
... och Vanja går inte heller själv. Men det går ju lika bra att krypa fram.
Idag har jag och maken blivit Röda korset-certifierade i första hjälpen för barn. Kan verkligen rekommendera en sådan kurs så ni vet vad ni ska göra om olyckan är framme! Och kul var det också!
...men usch vad jag saknar honom. Allt gör mig påmind. När jag öppnar en konserv. Då kom han alltid springandes (fastän det bara var när han var liten som han fick sådana konserver). Håller badrumsdörren öppen och stänger sovrumsdörren fastän det inte behövs. Vanja tittar mot golvet när hon hör något ljud, som om hon tittar efter honom. När jag låter kranen rinna. Då kom han alltid och skulle dricka. Ingen som kommer springandes till dörren när man kommer hem...