-
Jag har också funderat på det, du är med i nästan alla test narkomantrådar nu ju....Vincents mamma skrev 2012-04-22 15:40:34 följande:Alltså jag måste bara fråga... 3 barnsmamma: varför skriver du i flera test trådar att du ska testa och hoppas på ett plus imorgon? Du kan inte vara gravid om du nu inte har ljugit om missfallet? Jag hänger inte med faktiskt.. Menar inget illa, hänger inte med i alla svängar bara
-
Fan idag kom mensen, urs vilken jävla skit dag! Fattar inte vad som är fel först dör barnen och nu vill det inte ens ta sig
Vet att det bara blir tredje försöket nu men jag har ju alltid blivit gravid på första försöket så det känns på en gång som att det är fel
-
Nej han äter absolut ingenting alls :/, urs idag blir en depp dag
Jaja vi får väl se hur det blir, har ganska långa cykler så nya bf blir 5 feb.. Känns lite bättre när man ställer in sig på nytt bf :)
-
Tack så mycket för era peppningar
Jo jag vet att det kan bli så om man stressar för mycket över att bli gravid, men grejen är den att jag helt ärligt inte är så hyper stressad över det medans vi försöker, jag äl testar inte, tempar inte kollar inte tappen osv. Jag tar det lugnt och ser bara till att ha sex regelbundet och sen tänker jag inte så mycket på det förens jag närmar mig BIM (vem gör inte det? )
Vi har ju blivit gravida jättelätt förut, därför känns det så konstigt nu när det inte ens tar sig
Thegodess: Är 99,99% säker att det inte är sambons simmare som är kassa utan att felet isåfall ligger hos mig (fel och fel ja du fattar) men skicka gärna sidan, är alltid kul att kolla på och det skadar ju aldrig att testa
-
Tack the godess ska kika på sidan nu
Nej jag vet ju att det egentligen inte är något alls att tänka över, men det blir ju så när de tre första tog sig på första försöket så funderar man på varför inte detta gör det.. Jaja som sagt, det kommer när det kommer känns som att det blir sååå långt mellan barnen nu bara haha (för min egen del då) men februari är en kanon månad iafStronza simpatica skrev 2012-04-24 02:13:14 följande:Aprilbarn: vad trist men tre försök är ju faktiskt ingenting ju, du måste låta er få lite tid på er! Ok första satte sig med en gång men det är ju mer ovanligt än vanligt så ha inte FÖR stora krav nu. Det kommer när du minst tror det ska du se;)!
Stort grattis på födelsedagen Emma! Hoppas du får en kanon dag!
Jag blir 20 år ung imorgon -
Jo jag förstår precis vad du menar, och det känns ju mycket bättre att det inte blir något alls än att krångla och gå igenom en långvarig procedur med MA senare. Nu är jag iaf inställd på att i februari SKA det vara vår tur att få bebis, denna gången kommer det ta sig! Februari är ju även en toppen månad att fylla år i som vi funderat på tidigare på att få iMomalicious skrev 2012-04-24 09:20:29 följande:Aprilbarn: din kropp kanske stöter bort de skadade befruktningarna nu istället för att låta det fästa och att du senare får MA? Låter kanske dumt men hoppas du fattar hur jag menar? :) grattis i förskott!
Tack så mycket, vi ska åka till sjösala (ÖF) och sen ska mamma bjuda på pizza och fruktsallad -
Ja precis, urs det är inte roligt det här.Vincents mamma skrev 2012-04-24 13:22:27 följande:Aprilbarn! Jag kan verkligen förstå hur du känner! Även om vi inte är i riktigt samma situation så är vi ute efter samma mål! Att mensen inte ska komma. Med Vincent lyckades vi på första försöket, var helt säker på att vi skulle göra det denna gång åxå, iaf senast på andra! Nu sitter vi jag här och har ganska precis insett att detta 3:e försök inte heller har tagit sig och vi har 1 ynka försök kvar på syskon! Va hände?? Så jag vet hur det är när man har förväntningar som inte inträffar! En sak är jag dock säker på! Det kommer att ta sig för er så håll humöret öppet även om det inte tar sig nästa gång eller gången efter, det kommer!! :) kram på dig
Så kan jag bara inte låta bli att vara helt bitter på människor som egentligen inte borde ha barn alls bara får unge efter unge utan några som helst problem!
Men nej vad tråkigt! Är du helt säker på att det inte tagit sig eller tror du bara så, håller tummarna att du har fel! :)
Oj här har jag missat något, decemberbebis på facebook alltså -
Någon här som är bra på det där med skatteåterbäring?
Både jag och sambon e-deklarerade samma dag som det öppnade på internet men fick ändå hem papper om att deklarera??
Borde jag ringao§ch fråga om de fwått
-
Suck har en underbar unge som hjälper mig att skriva ..... :)
Borde jag ringa och fråga om de fått den eller blir det alltid så?
-
Tack så mycket! Har funderat länge på det där nu haha tur att det fanns mer kunniga härKarttikeya skrev 2012-04-24 15:41:50 följande:Nej, dom "måste" skicka så det är helt i sin ordning Bara att inte bry sig om papprena om du deklarerat färdigt online =)
-
Fy vad jobbigt Hoppas verkligen att sista försöket ska gå för er!Vincents mamma skrev 2012-04-24 16:03:12 följande:Nej det är inte en känsla tyvärr.. Har börjat blöda lite så det är bara vänta in mensen och starta sista försöket..
-
3barnsmamma: Det låter mer som foglossning och det är då nerver som hamnar i kläm, ingenting som går ur led.
-
Du kan ha foglossning även fast du inte är gravid, det är hormonrelaterat och jag fick det tex vid min senaste ägglossning. Vissa har det vid mens, och vissa blir aldrig av med det efter en graviditet.3 barns mamma84 skrev 2012-04-24 19:07:47 följande:men hur kan det vara foglossning då ?
Han sa något om det nr man är gravid så kan många gravida få detta men jag e inte gravid .'Det gör mig arg är att dom gissar sig fram och jag ber om ultraljud men får inte
Jag har också tänkt på hur du formulerar dig. Slarvar du när du skriver? Annars borde du verkligen försöka få ordning på ditt skrivande för det är jättesvårt att begripa vad du skriver? -
Men det är olika från gång till gång, jag har aldrig haft det förr men fick det som sagt när jag ägglossade, många som säger att de får det inna och under mens också. Det sitter ofta i svanken och låren.
Okej jag förstår, min sambo har också svår dysleksi men skriver inte så illa när han sitter vid en dator, det finns ju rättstavningsprogram, sen kanske man får ta sig tid att läsa igenom och redigera sina inlägg innan man skickar dem så de andra också förstår vad du skriver.
-
Jag har också tänkt på det hela tiden men inte inte direkt brytt mig om det, som sagt har en sambo med både dysleksi och talfel så jag är inte direkt brydd över det.
Men nu skriver du ju helt korrekt?