Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag är nästan helt säker på att du är gravid ja Skrattande Tycker du ska testa dig nuuuuuuuu haha

MA v.17 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011
  • April barn
    3 barns mamma84 skrev 2012-04-03 22:12:43 följande:
    Haha om jag också kunde övertyga mannen min till detta.
    Men han säger bara nej du e inte gravid.
    Här sitter jag med molvärk och rygg smärta och vill bara veta vad det kan vara.
    Men jag e så jävla envis kommer ihåg då vi pratade för första gången om att ni var å mig med att etsat mig och ajg bara nej nej jag väntar jag e inte gravid och oj vad fel jag hade
    Pinit haha
    Men ska vi göra så att vi testar oss samma dag då så kan jag förlänga min dag liiiiite mer ifa om mensen skulle komma Tungan ute      
    Du kommer bli precis lika besviken om du väntar, så jag skulle tycka det vara skönare att få det svart på vitt Glad
    Haha ska vi testa samtidigt, men jag har inte BIM förens den 15e vet du, det är ju 1½ vecka kvar tills dess? Tungan ute
  • April barn

Haha nej inte ens vi som försöker bli med barn äl testar, tempar eller dyl. Försöker väl lite att se om jag kan känna av något i kroppen men jag lyckas aldrig märka när jag har ägglossning Glad
    Låter som att ni kanske försöker ändå?

• April barn

Hihi idag sa Marcus en tre ords mening, "Mamma ha mat" Skrattande

Hehe jag försöker att inte tjata så mycket om det där med att bli gravid, tror inte jag gör det här heller va? :)
    Har du fortfarande inte testat dig 3 barns?

Haha Marcus har också precis kommit på hur man kan komma upp på skötbordet, vi har ju en docksäng som står bredvid som han klättrar upp i också upp på skötbordet.... Vi som alltid har en skål med vatten där, nu får man börja plocka undan ordentligt efter sig Flört

• April barn

Tror inte heller det var ett missfall utan att du helt enkelt haft ägglossning senare än du trodde. Tråkigt :( Man får rycka upp sig också håller jag tummarna för nästa gång för er Glad
    Ihh är bara en vecka kvar tills jag har BIM och ska testa mig  Skrattande

Glad påsk på er alla Solig 

• April barn

Marcus fick massa olika saker både leksaker och godis (men bara choklad eftersom vi inte vill att han äter sånt där plockgodis) men han fick verkligen massor så jag vet inte vad vi ska göra med det, Han får ju aldrig godis hemma så då känns det ok att ge han några bitar choklad vid högtider Glad

• April barn

Jag får säga samma, hade du varit i v 5+ hade det inte blivit ett plums i toan, det lilla som finns är inte större än någon millimeter. Här kan du läsa om graviditeten vecka 5+ (delvis tre veckor efter befruktning) www.blimamma.se/gravid-vecka-5.html ebryot är 1,25mm alltså som en brödsmula det blir inget plums av det.

Varför jagar du upp dig varje månad för att mensen är sen, det är inte alls ovanligt med stora klumpar i blodet vid mens och snarare det som gav ett plums.
    Jag tycker att du varje månad bör göra ett gravtest vid beräknad mens för att sluta jaga upp dig eller använda skydd.
    Kram!

• April barn

Läste du länken 3barns? Ett embryo i vecka 5+ är lika stor som en brödsmula det är omöjligt att det kommer ut som ett plums i toan.
    Det är ingen som vill vara elak men du förutsätter att saker som är omöjliga hänt och när vi förklarar saker bli du bara arg.
    Bara för att man inte haft klumpar förr kan man få det ibland, jag brukar inte ha det men det händer någon gång då och då att det kommer.
    Och eftersom du varje månad säger att mensen är sen antar jag att din menscykel inte är 28 dagar utan kanske runt 33 dagar, vilket inte heller är ovanligt eller konstigt.

• April barn

Det är bara svårt att förstå vad du menar, först så kom ebryot ut i toan som en plums, sen på vul såg man att det var vecka 6+1, och sen dagen efter var det tomt igen... Och att en läkare över huvud taget kan se något så väl så tidigt i graviditeten och så säkert säga vad det är och när det hände...
    Jättebeklagligt om det nu var ett mf du fick, det är bara så svårt att tro det utifrån vad du skriver...

• April barn

Urs hoppas hon kryar på sig fort igen Agnes, väldigt mycket dryga förkylningar denna våren :/ Och hoppas det går bra för din syster idag!

Jag ska passa min väns son idag Förvånad det krisade för dem så de frågade mig, är bara för en timme men det är lite konstigt att passa min väns barn haha Skrattande

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !