Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Momalicious skrev 2012-03-21 13:07:44 följande:
    Jag tror knappast du är ensam om januaribarn, bara att du var den enda med bf i januari att hänga i en decembertråd :P

Välkommen hit William12!
    Men pet pet! =)
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi
    Vincents mamma skrev 2012-03-21 17:21:23 följande:
    Fet är när man får tillbaka 1 ägg som är fryst, vi fick 4 till ägg till frysen vid förra försöket så nu tinar man upp ett i taget och hoppas att det överlever ca 80% över lever upptiningen , så ett av våra 4 borde ju iaf klara sig, förhoppningsvis det första så dom andra kan ligga kvar och användas vid andra tillfällen ;)
    Håller min tumme!!!
    Hoppas att nåt ägg tar sig! Vore jättekul!
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi

Skönt att Ellie är hemma igen! Hoppas hon inte kräks mera! Vi fick ingen sån medicin på Loke, ingen av gångerna vi var inne, trots att vi sa på första besöket att han säkert kräks 2ggr/halvtimmen. Fick åka hem ist. Vilket ledde till uttorkning...... BLÄ! Dropp in i handen.....
    Hoppas hon slipper det!

• LokesMammi

Vi ska också ringa nån sån när våra kunder ramlat. Men jag är van från mitt gamla jobb att ringa larmgruppen när dom ramlat!
    På ett gammalt servicehus hade vi en lift som stod i källaren som vi hämtade o tog upp dom med!
    Inte lätt när dom hamnat på golvet! =)

• LokesMammi

Loke har fått upp 4 tänder. De har spruckit igenom! Varav 1 tuggtand. Kan dom fortfarande irritera fast dom brytit igenom? Nån som vet? Tänkte om det är därför han inte sovit på 3nätter! Han har ätit dåligt i 2 dagar.......borsta tänderna går bättre nu än för några dagar sedan, men inte helt ok.........

• LokesMammi
    Mama Jessie skrev 2012-03-26 06:17:58 följande:
    Eller kör avhållsamhet Magda:). Idag är det 2 år sen Anton ska ha blivit till, hur sjukt är inte det? Det betyder också att i juni är det 2 år sen jag sist hade sex, haha, ännu mer sjukt! Tur man har annat att tänka på;)
    Usch, hur klarar du dig? haha
    Jag har en kille som inte vill ha sex. Satte in spiralen i oktober. Har haft sex en gång under denna period!!!!!!!!!! *går under snart*
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !