Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Vill han träffa dig så tycker han ju att du har potential:)
    Jag har nog aldrig varit på en riktig jobbintervju, mitt förra jobb fick jag när min kompis slutade och mitt nuvarande jobb fick jag av samma kompis som ju blev platschef på jobbet hon gick vidare till:). Innan dess har jag jobbat hos släkten.

Ska kolla upp dom böckerna, låter som det skulle passa Anton också. Har inte kollat nån bokrea men de borde ju finnas

• Mama Jessie

Ja, det känns helt galet att hon har en liten bebis imorn. Åh vad spännande!

• Mama Jessie

Man ska väl inte kunna få böter efter fem min, ska dom inte vänta typ tio min och är bilen kvar då så sätter dom boten? Om man inte står helt galet förstås, men det tror jag inte du gjorde april ;)
    Jag har också så fått p-böter en gång, riktigt irriterande fastän man vet att man gjort fel.

• Mama Jessie

Hoppas du fick sova lite inatt ändå angy. Åh snart har du din bebis, fantastiskt:). Stort lycka till idag!

• Mama Jessie

Aprilbarn: då förstår jag att du fick böter, om du inte ens fick stanna där;). Men man blir ju lurad när de står massa andra bilar där, jag hade gjort likadant.

• Mama Jessie

Grattis angelique! En sån sötnos:)

• Mama Jessie

Jag flyttade också i v. 30 tror jag, gick jättebra, kollade mest på;).

Magda: Anton magrade också när han var sjuk, syntes både på kropp och ansikte.
    Grattis till jobbet förresten!

• Mama Jessie

Usch stackars Elliot, hoppas ni får veta vad som är fel och att det blir bättre snart. Har ni fått tid till vc eller? Åk dit så kanske ni får remiss till barnläkare då?

• Mama Jessie

Ja det är ju skillnad på lite gnäll och skrik i flera timmar, ni vet ju om nån inte är som de ska. Hoppas verkligen ni får hjälp annars får ni åka till akuten när vc stängt. Men vad dumt att ni inte har en barnläkare på vc, borde det väl finnas överallt tycker jag.

• Mama Jessie

Idag skulle Anton äntligen ha första heldagen på förskolan men han fick feber inatt igen:(. Han känns lite varm nu men har inte tempat. Han är rätt pigg så jag hoppas han blir frisk snabbt denna gången så han kan gå dit på onsdag.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !