Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

På min tid var det 20 år som gällde här iaf, vet inte hur det är nu

• Mama Jessie

Anton har några tänder till på gång nu, har sett några sticka upp:). Det kan förklara att han vaknar ofta på natten, är ledsen, spottar ut nappen och kör in handen i munnen..
    Det fylls på snabbt nu med tänderna!

• Mama Jessie

Jag såg början av programmet fastän jag inte tänkte se det, min syster såg det nämligen tidigare i veckan och berättade vad det handlade om och jag klarade inte av att höra på det.
    Måste verkligen va nåt av det värsta man kan va med om, starkt att klara gå igenom det och vidare tillsammans.

• Mama Jessie

Oj verkar va en itressant omgång BB;). Har inte den kanalen men jag hittar nog andra sett att se avsnitten:)

• Mama Jessie

Ska hon föda där inne eller annars är det ju ingen större mening att hon ska va med ju.. Och hon med ettåringen borde väl lämna huset rätt fort också annars är hon ju konstig, vem vill va utan sitt lilla barn i 3 månader för att göra bort sig i tv??

• Mama Jessie

Åh stackars dig! Kan inte föreställa mig hur det känns. Hjälper inte smärtstillande?

• Mama Jessie

Nu är det jobbdags efter en Antonvecka, känns lite tufft. Saknar honom alltid så mycket nu på morgonen men han är ju inte hemma så jag skulle inte träffa honom ändå. Kom hem nu!

• Mama Jessie

Grattis lina! Gud vad kul!

Lillsnurr: jag fick ju vänja mig rätt tidigt med att lämna bort Anton men det blir bara jobbigare och jobbigare, nu är han ju mycket mer medveten om att jag lämnar honom men han är ju för liten för att man kan förklara varför. Så samtidigt som man saknar honom så har man så jäkla dåligt samvete. Han har det lika bra med pappa men ändå..

• Mama Jessie

Linn: haha, jag kan ana att dom som bodde i huset inte renoverat sen dom var unga, vilket nog va för sådär 40 år sen;). Men kul med ett hus som ni nu kan göra om precis hur ni vill, jag ser potentialen:). Bra pris var det så då har man kanske utrymme i budgeten för renovering också:).

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !