Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Suzzy: Anton drog ju sitt ena ben i golvet när han kröp så han hade "brännmärke" där istället ;)

Anna: usch för denna magsjuka, alla verkar verkligen haft den i år. Starkt av mannen att lyckas med 2 begravningar måste jag säga!
    Förskolorna är skickliga på att sprida sjukdomar måste jag säga, tror vi har har några spännande månader med nya sjukdomar att se fram emot nu när Anton börjat dagis :P

• Mama Jessie

När anton var magsjuk hade han bara diarré och det var rätt lindrigt ändå, inte så många blöjor och var över efter en dag.

Grattis lillsnurr! Så himla kul:)

• Mama Jessie

Vi hade också bakvägen:). När man har det ena önskar man sig det andra och tvärtom men kräkas är nog värst ändå.

Vad skönt mammasmurfen! Hoppas det funkar i fortsättningen nu

Angelique: hur mår du? Börjar det bli nervöst:)? Tänk att du snart har två!

• Mama Jessie

Spännande angy! Kanske får du träffa flickan någon dag tidigare då:). Kul att du får känna på lite värkar också även om det bara är förvärkar;)

• Mama Jessie

3barns: man kan ju inte styra över om man får värkar innan eller inte. Man får ju åka in och få tidigare snitt bara. Det klart att dom vill snitta innan man är i aktiv förlossning men som sagt det är ju inget man kan bestämma själv alltid

• Mama Jessie

Oj vad jobbigt med SÅ mycket snö, Anna. Här är all snö borta och det är så skönt, nu kan både jag och Anton gå ute utan att halka :)
    Hur går det med att hitta skellefteåboende?

• Mama Jessie

Anna: oj stor trea men låter fint:). Skönt med så centralt också eller var ska du jobba sen? Ja det är mycket utgifter man har, nu tillkom en förskoleavgift på 1260 kr också:(.
    Det går bra att jobba, har blivit rätt duktig faktiskt tycker jag:). Men det har blivit en del sjukdagar och nu vab-dagar och fler kommer det väl bli nu när man kommer få prova på alla möjliga sjukdomar;)

• Mama Jessie

Magda: låter precis som Anton hade, började med feber och hosta och höll en vecka. Hoppas det går över snabbare för Elliot.

Grattis aprilbarn!

• Mama Jessie

Tror anton hade influensa också så dålig som han har varit men jättemånga är ju sjuka nu så det är inte så konstigt. Jag hade välling och vatten redo hela tiden så han drack lite då och då men det var typ allt han åt+lite rån när han blev piggare.

Idag var äntligen gamla goa Anton tillbaka på riktigt, helt underbar har han varit:)

• Mama Jessie

Vad köpte du dom böckerna Magda?
    Grattis till intervjun, håller tummarna!

Grattis MG!!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !