Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Stackare! Så jobbigt att va sjuk jämt!
    Inatt fick jag kräksjukan så jag var visst inte immun som jag trodde :P. Kräks dock inte, det kommer andra hållet istället..

• Mama Jessie

Grattis Elliot! Redan ett år och en månad:)

• Mama Jessie

Så sant Angy! Ibland får man lära sig att hålla tyst:). Men jag har faktiskt inte varit magsjuk sen jag var liten ,men nu har man ju en egen liten som sprider smittor..

• Mama Jessie

Anton har fått 2 hörntänder den senaste månaden och dom var nog inte roliga, stör nog fortfarande eller så är det kanske fler på gång. Han fick 2 när han var 8 mån, 2 till vid 12 mån sen hade han plötsligt 8 så det kom några på en gång:).
    Kan mycket väl va det som stör Loke. Anton blir också förbannad när jag ska hjälpa till med tandborstningen numera..

• Mama Jessie

Torkade aprikoser är ju inte stoppande men tvärtom :), päron också väl

• Mama Jessie

Lillsnurr: Där lär ju va lugnt och skönt så ni slipper trängas iaf :).
    Vad jobbar din kille med i Gbg? Vad gör han annars då eftersom han sommarjobbar där?

• Mama Jessie

Vad skönt att allt såg bra ut angelique! Stor bebis jämfört med oliver ju:). Tänk att du alldeles snart har en till bebis, helt galet ju:)

• Mama Jessie

Nej, här kommer man hem efter en lång dag på jobbet och ser fram emot lite rolig läsning så har ni knappt skrivit nåt, skärpning! ;)

• Mama Jessie

Moma: hur gick det med sambons jobb? Var det inte bråk med chefen?

• Mama Jessie

Fy vad dålig stil Ludi! Man kan ju tycka att han borde va lite mer mogen än så, riktigt ansvarslöst!

Vi har runt -14 här, när jag frågade syrran i Skellefteå igår hade dom -31 och det skulle nog va runt det idag med, inte mycket lek i snön idag alltså:).

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !