Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Stackare! Så jobbigt att va sjuk jämt!
Inatt fick jag kräksjukan så jag var visst inte immun som jag trodde :P. Kräks dock inte, det kommer andra hållet istället..
Stackare! Så jobbigt att va sjuk jämt!
Inatt fick jag kräksjukan så jag var visst inte immun som jag trodde :P. Kräks dock inte, det kommer andra hållet istället..
Grattis Elliot! Redan ett år och en månad:)
Så sant Angy! Ibland får man lära sig att hålla tyst:). Men jag har faktiskt inte varit magsjuk sen jag var liten ,men nu har man ju en egen liten som sprider smittor..
Anton har fått 2 hörntänder den senaste månaden och dom var nog inte roliga, stör nog fortfarande eller så är det kanske fler på gång. Han fick 2 när han var 8 mån, 2 till vid 12 mån sen hade han plötsligt 8 så det kom några på en gång:).
Kan mycket väl va det som stör Loke. Anton blir också förbannad när jag ska hjälpa till med tandborstningen numera..
Torkade aprikoser är ju inte stoppande men tvärtom :), päron också väl
Lillsnurr: Där lär ju va lugnt och skönt så ni slipper trängas iaf :).
Vad jobbar din kille med i Gbg? Vad gör han annars då eftersom han sommarjobbar där?
Vad skönt att allt såg bra ut angelique! Stor bebis jämfört med oliver ju:). Tänk att du alldeles snart har en till bebis, helt galet ju:)
Nej, här kommer man hem efter en lång dag på jobbet och ser fram emot lite rolig läsning så har ni knappt skrivit nåt, skärpning! ;)
Moma: hur gick det med sambons jobb? Var det inte bråk med chefen?
Fy vad dålig stil Ludi! Man kan ju tycka att han borde va lite mer mogen än så, riktigt ansvarslöst!
Vi har runt -14 här, när jag frågade syrran i Skellefteå igår hade dom -31 och det skulle nog va runt det idag med, inte mycket lek i snön idag alltså:).