Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jo det är tänder på g också tror jag men en så kraftig reaktion på natten har det aldrig varit innan. I vilket fall som helst hoppas jag det slutar snart. Är så trött! Idag ville han inte somna förrän efter 21 heller :( godnatt!

• Momalicious

Han vägrade somna vanlig tid, somnade vid 21-21.30 istället. Vaknade två gånger innan 23 och sen vaknade han vid 2-3 och så har sambon sovit inne med honom resten av natten. Själv har jag haft sjukt ont i magen hela natten och vaknat titt som tätt med "värkar". Har ont idag med fast det är mest ömhet från natten gissar jag. Är inte pigg idag heller. Sambon är hemma idag och båda slocknade som små grisar när Elliot somnade.

• Momalicious

Är så sjukt sur! Fick hem min nya telefon idag och den var sönder när jag fick den. Tro sjutton att jag inte kunde få någon ny direkt för att "så är det bara" utan måste vänta två veckor på att Apple skickar en ny till tre, som jag får. Morr!

• Momalicious

Jag TROR att jag har kommit in, men det vet man ju aldrig. Alla som sökt i år kanske har jättehöga poäng eller nåt men jag borde åtminstone ha en jättebra reservplats.

Nu sitter jag och väntar på doktorn. Får se om det är nåt fel på mig eller om jag som vanligt är superfrisk fastän jag inte är det ;)

• Momalicious

Duktiga Loke! Vi äger inte ens någon potta än haha.

Usch jag mår inte bra, tror jag druckit för lite idag. Blä. Ska bädda ner mig i sängen och dricka massor nu!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !