Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Elliot pratar massor men det enda jag verkligen förstår är mamma, pappa, farfar (faffa), oj (å), där (dä) och hejdå (edaaa) :)

• Momalicious

På högskolan väst, det var mitt första handsval. Hade kommit in på alla ställen jag sökte iofs :) tack tack tack! Nu ska här firas!

• Momalicious

Tack alla!

Suzzy: jag hade reservplats 96 när jag sökte till hösten. Då hade jag inget högskoleprov gjort, gissar att det är det jag kom in på men kan inte se det. Testa att göra om provet, jag fick ändå 1,1 första gången och dom säger ju att man brukar få högre ju fler gånger man gör det. Min svägerska fick 0,8 första gången hon gjorde det och 1,8 tredje gången.

• Momalicious

Kanske har din kropp ingen mens kvar? ;) nä skämt åsido, jag har ingen aning. Senast jag hade mens hade jag bara mens i 1,5 dag och pyttelite, brukar blöda mängder och ha mens minst 3 dagar.

• Momalicious

Jag tycker tampong har blivit så sjukt obekvämt sen Elliot kom :( känner liksom av den konstant! Så använder typ bara binda och jag tycker det är vidrigt!

Persikans: REDAN? känns som det var typ två dagar sedan han fyllde!

• Momalicious

Nej inte jag heller, fast jag känner iofs aldrig att det rinner. Men hellre det än att det känns som man har ett äpple mellan benen eller nåt, som det känns om jag har tampong.

• Momalicious

Det förstår jag, kände den inte innan jag fick Elliot heller. Antar att jag blivit känsligare där nere. Funderar på att testa menskopp också, verkar ju rätt trevligt.

• Momalicious

Ja låter skitäckligt. Det är som ett litet skilikon"fodral" man för upp, tror den ska sitta runt livmodertappen. Den samlar upp allt blod fast man behöver inte tömma den lika ofta som man byter mensskydd, utan 2-3 ggr per dygn.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !