Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Vi kommer fira i januari, och vi kommer ha två kalas. Ett för sambons familj och ett för min. Blir för mycket folk i vår trea annars ;)

• Momalicious

Vet inte riktigt vad Elliot har för storlek men tror 21. Vi har oftast bara tjocka strumpor är vi är ute. Elliot går ju inte än.

• Momalicious

Jag behöver också knipa bort det "sista" av mitt "framfall". Min ena slidvägg är lite "slapp". Inget som stör mer än att det inte ser ut som innan.

• Momalicious

April barn: 44 veckors cykel låter långt! ;) jobbigt med Marcus. Kan det inte vara fas eller mer tänder som spökar då?

• Momalicious

Idag upptäckte sambon att Elliot fått en till tand, så sex tänder har han nu. 3 uppe och tre nere hehe. Det har inte märkts alls när han fått de senaste fyra tänderna, förutom att han blir röd i rumpan när han bajsat. Han har sovit jättebra och inte gnällt på dagarna annat än när det varit något.

Han sover fortfarande väldigt bra. Somnar runt 19, vaknar nån gång på kvällen innan vi lagt oss och sover sedan non stop till 8-9. Helt underbart. Vågar inte tro att det är på riktigt fastän han gjort det i två veckor nu!

• Momalicious

Jo jag vet hur det känns. Elliot var så några månader i somras/tidig höst. Jättejobbigt!?:(

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !