Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Fast nu kan man ändå inte jämföra Sverige och Danmark, det är ändå olika länder.
Fast nu kan man ändå inte jämföra Sverige och Danmark, det är ändå olika länder.
Nej, jag vet ju inte hur det är där men här får man ju inte ha sina barn på dagis varje dag 7-16 om man går på soc eller är arbetslös.
Elliot får ta en powernap nu. Han var så trött och var tvungen att sova. Men inte längre än en halvtimme, då kommer han inte i säng i tid ikväll.
Nej precis. Fast jag tror att i Stockholm är det 30 timmar men 15 h är väl vanligast.
Åh beklagar Jenni :( antagligen måste min gamla katt på snart 12 år somna in snart. Hon har slutat äta sen några dagar sa mamma
Åh jag fick 1,1 på högskoleprovet!! :D fyfan vad glad jag är! 1,4 på läsdelen och 0,8 på mattedelen!
0,8 var det förra året!
Ja :) får hålla tummarna nu :)
Elliot tog två steg förut förresten!
Tack! Är så glad!
Elliot får också röd rumpa av tänder. Funderar på om det är tänder på g här med för rumpan är jätteröd!
Usch jag blev så sur på min mamma nyss. Hon brukar ha en annandags middag i vanliga fall men jag sa förut att vi inte tänker komma iår eftersom vi vill vara hemma och fira Elliot som faktiskt fyller år då. Men då blev hon sur och sa att hon minsann tyckte att vi kunde fira hans födelsedag där men det vill jag inte, vi har bestämt att fira den i januari med släkt och då vill vi bara vara hemma på hans FÖRSTA födelsedag. Då tänkte hon inte ha någon middag alls och var bara sur. Nu tycker hon absolut att vi måååste ha hans kalas hos henne eftersom vi bor i lägenhet och hon har hus.
Det knäppaste av allt är att jag sa "jag vill bara vara hemma med min familj på min sons födelsedag, förstår du inte det?" och hon bara "jaha vilka är din familj då?" och jag bara "ja Tomas och Elliot?" och hon "jaha..." och då sa jag "du skulle ju ha kalas och då kan du ju inte vara här samtidigt". Usch. Jag är jätteirriterad.
Ja det gör ju det :) tänk att jag kanske börjar plugga snart, så kul!
Ja min mamma var lite knäpp. Särskilt eftersom hon bara haft den middagen i några år och eftersom hon verkligen inte är en person som har svårt att bryta traditioner och så.. Men men.
Suzzy: jag kan inte se första urvalet än, tror inte det kommer förrän i december. Men nu måste jag logga in och kika ändå. :)