Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Vi fick sätta nål på en stor tavla. Det fick alla göra. Röd för flicka blå för pojke. Det satt 3 röda och 3 blåa när vi satte vår röda. Nr 7 blev ronja då på 2 timmar eftersom hon föddes 01:59
Vi fick sätta nål på en stor tavla. Det fick alla göra. Röd för flicka blå för pojke. Det satt 3 röda och 3 blåa när vi satte vår röda. Nr 7 blev ronja då på 2 timmar eftersom hon föddes 01:59
Konstigt fick skriva inlägget igen för det var inte med. Sen när jag skrivit sp var det andra med plus 5 till.. Hmm
Tänk om du blev gravid mån innan och hade niding när du skulle ha mens. Du har ju mått så krokigt ett tag.
Det ser ju ut som du är gravid iaf grattis eller ??
Skumt! Urinen kan ju vara utspädd. Tycker oxå du ska ta ett imorgon bitti.
Förstår din besvikelse, man är väldigt snabb på att ställa in sig på liten bebis. Jag hade ju symptom och bim + 11 utan mens så var lite lycklig i bakhuvudet fast 3 neg tester. Sen bim + 12 blödde jag. Blev besviken trots vi inte planerat.
Nej ingen har nog vart arg på suzzy här. Vem är Katarina?
Jaha
I frustration säger man lätt vad som helst. Det är lätt för föräldrar med barn som alltid sover att inte förstå
Åh va mysigt lillsnurr!
Lycka till på vul 2barns
Va mysigt att ni träffats Magda och Malin!
Vi kan inte bada för jag kliar ihjäl mig efter det. Ju varmare vatten desto värre. Och Ronja har haft torr eksem så inte blivit nåt bad för henne med pappa nu heller bär han vart hemma. Vill inte hon ska klia sug mer. Ronja har badat i simhall 1 gång då var hon 3,5-4 mån och jag höll på klia sönder mig.
Moma: kan inte nisblödningvara brunaktigt? Och brukar komma när man skulle ha mens?
Jagvägde 115 innan jag gjorde en gps. Gick ner till 72 och låg där länge. Mycket nöjd! Är 172 lång. Sen blev jag gravid och åt nyttigt hela grav men gick ändå upp 25 kg. Nu vet jag inte exakt men tror runt 90-93.
3e dagen på förskolan inskolning.. Allt går bra förutom att hon inte gillar att leks ute. Vill bara bli buren då.
Smakat sand första gången idag...
På mån börjar vi 2 timmar själv första gången även tis då ska hon vara med och äta där. Sen resten av veckan är det längre dagar.
Hoppas det går bra för er andra. Verkligen olika typer av inskolning.