Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag stog faktiskt innan och sneglade på asken after eight tänkte gjort dubbel sats och då hade inte noblessen räckt. Men nu gjorde jag 1,5 sats för formarna hade inte räckt. Får prova en annan gång.

Har inte smakat än dom står i kylen. Brukar knata ner med kakor till Rickards farmor. Så tycker jag dom är för söta så....

• thegoddess

I dumlekakorna är det smör, mjöl, socker bakpulver och dumle sen lägger jag nobless på när dom är färgiga så det smälter

• thegoddess

Angelique jag hade oxå klagat! Låter tungt! Jobbar din man mycket? Blir ju väldigt påfrestande med en livlig 1 åring när man dessutom har en stor bula på magen.
    Hur är värdena för dig annars?

Peppar peppar så har vi vart väldigt friska här. Men snart är det dagis dags så det är bara en tidsfråga.

• thegoddess

Skönt att värdena är bra.
    Men oj mycket ensam. Han hinner knappt träffa oliver då ju. Inte kul det heller ju. Jag beundrar dig som orkar med det själv

• thegoddess

Jag läste inte boken alls då jag läser och sen undrar jag vad fasen jag läste och får gå tillbaka.. Kommer på andra tankar.
    Satt bara vid datorn på körskolan. Efter varje prov memorerade jag frågorna jag hade fel på och hoppades att jag kunde dom jag svarat rätt på så blev det inte så mycket att gå igenom. Klara det på första försöket

• thegoddess

Här sket vi fullständigt i att fira och somnade 22
    Ronja 19 som vanligt och vaknade till en gång av nån smäll.

• thegoddess

Jag är ju en av dom som tar avstånd till raketer trots att jag inte har djur, tycker det är onödigt och vill jag se finns det andra som är dumma och slänger pengar på sånt
    Vi bor tydligen lugnt för ingen av oss vaknade av nåt förutom Ronja en gång vid typ 20.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !