Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Hade du gjort vul så du sett om allt har kommit ut än? En kompis gick mf och blödde ett par dagar den gjorde dom vul och det var 4 mm kvar och nån vecka senare kom resten. Det har gått 2 v sen mf och hon hade plus fortf igår.
    Ha inte så bråttom låt kroppen vila i stället

• thegoddess

Vi åt grönsaker i ugn, lövbiff med vitlökssmör.
    Hemmagjord köttsoppa till lunch mmm

• thegoddess

Har en väldigt fasig tjej. Läser man om det stämmer det på 1,5 års fas, är kaos här. Usch! Kasta, skrika, vägra, klänga, får inte röra, bära, tvärt emot... Mammig as hell.. åhh blir galen. Tandsprickning mitt i som vanligt. Feber i 5 dagar som släppt idag pust!!!

• thegoddess

Ronja har pratat typ samma ord nu ett tag så det kommer säkert utvecklas helt plötsligt snart, kommer säkert i små explosioner där det kommer massa på en gång. Så det ligger fortfarande i runt 40 ord och min mamma och min pappa i 2 ord som vi förstår. Säger ju fler ords meningar som vi inte direkt vet vad hon menar än
    Hon är väldigt bestämd med ja och nej och det mesta är ju neej just nu.

• thegoddess

Spännande ! Vi är många som håller tummarna för dig

• thegoddess

Tänk vad mycket dom kan säga egentligen bara att vi föräldrar är lite tröga och inte fattar!!!

• thegoddess

En kompis son prata jag med igår han är 18 mån och har bara 4 tänder!!! Nu hade han visst massa på g.

Danska är svårt, hade svensk pojkvän i fredrikshavn som ändå har lättare dialekt. Jag fattade ingenting. Sen kom jag på att jag var ointresserad av att lära mig. När jaf sen ansträngde mig och försökte gick det bättre. Finska däremot tycker jag är ett väldigt fult språk alltså osexig eller vad man ska säga. Norska rätt flummigt som får dom att alltid låta glada. Har aldrig hört en arg norrman.

• thegoddess

Mysigt med bad.. Ronja får bada med pappa på lördagar ibland. Jag tål inte klor.

Mytomani, rop på hjälp, uppmärksamhet, osv är nog en salig blandning.

• thegoddess

Fasen skrev långt inlägg innan som tydligen inte fick vara med!

Skrev bla just det att man vill för mycket då blir det ju svårt med. Sen finns det ju 1000 orsaker det kan vara. Jag läste om olika örter och deras verkan. Fanns massa saker som skulle öka spermie antal och liknade grejer. Om du vill kan jag leta reda på sidan.

• thegoddess

Glömde skriva ang den där örtsidan så går man hoppa neråt några sidor innan nan kommer till dom olika örterna

Spännande med plugg. Är lite sugen med

• thegoddess

Varm smörgåstårta med kyckling, bacon, dill, champinjoner, crème fraîche stek och blanda med fraîche
    Sen Fördelar man ut på polar bröd rundlar, stora. På översta garnera med tomat och riven ost och 10 min i ugn. Alla gillar det stor som liten

• thegoddess

Ja han åt inte gris just det ja det går absolut. Vi gör det till middag ibland så hinner du prova nu innan
    Brukar gå dn grillad kyckling ca går ju ha det man gillar i. Paprika, purjo osv
    Ca 4-5 dl fet fraîche
    Man lägger ju halv månarmot varandra så det blir rund tårta. 1 gjorde vi när vi var 4 pers och det blev över 1/4

• thegoddess

Är det nån som brukar sitta vid datorn som vill starta grupp på fb i stället. Jag hänger gärna på isf för detta gör mig nervsjuk!!!!

• thegoddess

Jag kan nog gissa vad du heter så letar upp dig då tack!!!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !