Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
O där kom nästa kräka! Han som klarat sig så länge! Pluttskrutten!! <3
O där kom nästa kräka! Han som klarat sig så länge! Pluttskrutten!! <3
Vilken kul "arbetsvecka" man har! =)
Ordinarie arbetstid 29/12 16-20.30 Ny tid: 7.30-18.30 (förfrågan var en delad tur men väl där frågade hon om jag ville sluta 18.30 ist för 20.30
Ordinarie: 30/12 730- 12.30 Ny tid: 7.30-16
Ordinarie: 31/12 16-21 Ny tid: 12.30-21
Ordinarie: 1/1 7.30-16 o den tiden ska jag jobba! :D
Ordinarie: 2/1 Ledig Ny tid: 730-1230, 16-21
O sen ordinarie arbetstid just nu 3-6/1 som enl schema! =)
*phu* =) Jag jobbar 29/12-6/1 Sen har jag sem en vecka! =)
Jag övningskörde med pappao körde med bilskolan. Klarade teorin o uppkörningen på första försöket. Körde i ca 6mån på skola. Körde längre med skola än vad jag behövde. Vågade inte mig på uppkörningen! =) hehe
Jag har haft körkort i 9-10år! Hualigen va gammal man känner sig! =)
Ha det så bra ikväll tjejer! Själv sitter man på jobbet! Slutar 21 ikväll. När jag kommer hem står nyårsmiddan o väntar på mig! =) Sen får vi väcka Loke lagom till raketerna o skåla inomhus! =)
Gott Nytt Slut och Gott Nytt År
Nu har jag jobbat tors-sön! Nu ska jag jobba mån-fre! =)
Sen ledig i en vecka då pluttsnutt fyller år! Helt otroligt att han blir ett år! Min plutt! Min bebis! Mitt hjärta!
Mammas stora bebis!
Vill också se magar. Blir alldelens rörd när jag ser kvinnor med mage i affären el på stan! =)
Har addat dig! =)
Vi har haft problem med Loke några kvällar nu. Han vägrar somna! Han vill inte ligga ner i sin säng. Han ska vara i våra famn! Låter som han står upp i sin säng nu. Babblar som bara den! :/
Dom senaste kvällarna vid nattningen har han varit omöjlig. Det var längesen han somnade till flaskan (den tiden var underbar). Nu ska han ligga o babbla o dricka välling i omgångar o ställa sig upp. Dom senaste kvällarna har han skrikit! Jag sa till sambon idag att det är lika bra o lägga honom 20 ist för 21 eftersom det dröjer innan han somnar. Idag däckade han nästan direkt jag lämnat rummet! *suck*