Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Nej. Har inte tempat honom, men han känns inte varm!
Han kräktes precis. Ganska så mkt! Lade honom i hans säng!
Mitt lilla <3 :(
Nej. Har inte tempat honom, men han känns inte varm!
Han kräktes precis. Ganska så mkt! Lade honom i hans säng!
Mitt lilla <3 :(
Låter som samma som Ellie, inte varm, vll inte äta å spydde 1a ggn igår vid 11, sedan igen i nya bilen 2 ggr, sedan inget på flera timmar, så vi trodde det var över, hon fick ersättning 210 som hon sög i sig vid 20 igår kväll, somna vid 22, å vi med.
Vid 5 imorse så spydde hon ner sängen å hela sig
fått i henne lite vatten under morgonen å gav henne en flaska ersättning igen vid 11, nu endast 150, å väääldigt lite pulver , hon somna vid 12, å sover än....
Antagligen smittad av kusinen på julafton....trodde hon klarat sig, men icke, lilla fisen tycker så synd om henne....
Hr ni vart ute bland folk? I affären å hndlat kanske?
Ellie gillar iaf att suga på handtaget när hon sitter i kundvagen, behövs ju inte så mycket för att våra små ska reagera menar jag.
Hon vakna nu, som tur var inte av att spy, utan snarare hungrig, stackarn fick lite ersättning igen, håller tummarna för att hon får behålla det.
Loke sov från strax innan 13 till runt 16.30. Fick en flaska välling som han sluka. Är nu på rummet o leker! Hoppas han mår bra nu!
Sonen vakna halv fem. Fick välling. Somna 1h senare o sover än! Ngt tok med honom är det! Undrar om han kommer o sova ngt inatt!
Har inte tempat. Känns inte varm.
Nu är han pigg. Sitter i pappas knä i soffan o pratar o viftar med benen! =)
Flörtar med mig när jag tittar på honom! =)
Ja, hoppas på det! Får se om han är vaken 1h nu med! =)