Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Oj vad konstigt det blev nu via mobilen, snarare min skrift man nu inte förstårî?!

• Stronza simpatica

3barnsmamma: Vad har det med saken att göra?? Vad av det jag skrev syftar du på?
    Än en gång så förstår jag inte vad du menar!:)

• Stronza simpatica

3barnsmamma: ha det så trevligt hos svärmor, då mår du bättre nu då med ryggen förmodar jag! Skönt att det inte var ngt allvarligt!!

• Stronza simpatica

Grymt jobbat Malin, nu blir jag imponerad!! Måste också ta itu med det, är inne i en mega sockerberoende fas och bakar nästan varje dag ... Inte bra. Ska sluta på måndag. Men börjar inte banta förrän jag slutat amma helt. Bra ursäkt va??:)

• Stronza simpatica

Skall inte banta medans jag ammar, ammar dock bara några ggr om dagen då vi ger ersättning eftersom hon inte blir mätt på min:(!
    Så det är pga amningen som jag har sånt sötsug?? Skulle kunna äta kaka till frukost, lunch och middag. Helt sjukt. Nä nu måste jag baka!

• Stronza simpatica

Jag tänkte säga ngt men så blev jag bara så trött haha... Skönt när andra fixar det för en;)!!

Jag borde Årsta mer svenska än vad jag gör, känner mig begränsad i språket när jag pratar och meningarna kommer inte naturligt alltid då det är verkl en ansyrägning när jag pratar svenska. Men om 10 dgr kommer min mamma och hälsar på en månad då då kommer jag komma in i det bättre:)!

• Stronza simpatica

Godnatt tjejer,
    Min tjej vill gärna bara sova i min famn och jag sover ju så dåligt då:-/! Nu har jag lagt henne i hennes vagga på magen och då blir hon så lugn och somnar direkt men jag vågar ju inte låta henne sova så om jag inte då kollar henne hela tiden, vad göra?
    Vill sova själv någon natt!

Kan lova er att 3barns kommer lura runt här ändå, det brukar ju inte vara någon logik i hennes yttranden och handlingar!
    Men men vem bryr sig??!!

• Stronza simpatica

Suzzy: min sambo går upp med Oliver varje morgon kl 7 medans jag och Denise ligger kvar och sover till 11.30 så jag kan inte klaga;)!

• Stronza simpatica

Aprilbarn: vad trist men tre försök är ju faktiskt ingenting ju, du måste låta er få lite tid på er! Ok första satte sig med en gång men det är ju mer ovanligt än vanligt så ha inte FÖR stora krav nu. Det kommer när du minst tror det ska du se;)!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !