Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Tack Thegoddess:)
Tack Thegoddess:)
Suzzy: nu går det undan!:) kul är det.
Salve, siamo una coppia che si trasferma dalla Roma in Sardegna partendo dal 01/01/2012. Abbiamo un figlio di un anno e una figlia in arrivo. Mercoledì 14/12 veniamo in Sardegna a vedere case per 1 settimana, sarebbe possibile vederla per quel periodo?
Grazie mille.
Cordiali saluti
Angelique Lau
Ups detta skulle inte hamna här!!:D
Oliver sover fr 19-7
Vår son föddes ju på pappas födelsedag, 7 ve för tidigt så det kändes som ödet:)! Nu har jag Bf 16mars och fyller själv den 26 mars:), men eftersom det blir snitt VET jag ju att hon inte kommer födas på min födelsedag. Men tänk om hon hade gjort det, DET hade väl vart märkligt?:)
April barn: åh nej vad trist, hemskt ledsen:(!
Gick och la mig kl 23 och sen en Tim senare kommer min sambo och lägger sig och väcker mig:((( genom att han ska ligga nära och gosa. Så nu ligger jag här vaken fortf och med halsbränna och illamående!
Sover så dåligt på nätterna men kan sova hur bra som helst på dagen men det får jag ju aldrig i och med att jag har en 1-åring också. Känner mig(och är)så tung och orkar knappt handla mat ens längre. Allt är jobbigt och ansträngande. Kan inte böja mig ner och kommer knappt upp ur soffan.
Ve 20 på fre.
Om 5 dgr flyttar vi till Sardinien och jag har inte packat NÅGOT:-0!! Orkar ju knappt hänga tvätt.
Önska jag bara fick ligga och slappa i sängen en hel dag!
Nu har jag klagat klart, sorry:)!
Tack alla gulliga mammor:))!
Ja ve 30 skulle det ju stå:). Mitt blodtryck ligger bra, stabilt på 110/70 för det mesta. Äter ju medicin mot högt blodtryck och blodförtunnande medicin och sen dess har inte mitt undertryck stigit över 80. Hoppas det håller sig så åtminstone till ve 36.
Glömde: grattissss Tim:)))!
Min sambo jobbar 6dgr i ve och går hemmifrån vid 9.30 och är hemma igen kl 20.30, så ja jag är nästan alltid ensam med Oliver. I natt somnade jag först kl 6 imorse:(. Oliver vaknade 8.45 skönt nog.