Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Jag hade också blivit irriterad lillsnurr! Även om det nu är oskyldigt så är det ändå irriterande :)
Jag hade också blivit irriterad lillsnurr! Även om det nu är oskyldigt så är det ändå irriterande :)
Grattis Ronja!
Fråga om du får ett "happy ending" på tjaimassagen då, det ska va rätt vanligt har jag hört ;),
Jag började denna julafton med att sova som en stock hela natten och i förskottsjulklapp av Anton har jag fått hans förkylning :P
Vilken lagom stor gran till Sixten :)
Grattis Elliot!
Vi har också eskimå kids, ibland kan han ta det direkt från skeden annars får han det blandat i fruktpuré och då har det gått ner. Det var ju ingen billig flaska så jag blir lite ledsen de gånger som han spottat ut det :P.
Har du testat blanda det i vattnet? Eller vällingen?
Suzzy: Jag har börjat med omega 3 för det kan göra att dom sover bättre, är ju inte onyttigt så skadar inte att testa :)
Enligt FL så är Anton skapad den 26 mars :)
Fick jag välja så väljer jag inte en decemberbebis till, för allas skull.
2barns: hur menar du med "övningsköra"? Antingen vill man väl bli gravid eller inte ;). Ni kör väl redan utan skydd så jag förstår egentligen inte hur ni kan bestämma att ni inte ska försöka blir gravida förrän mars/april.
Eller en liten april/majbebis;). Verkar jobbigt att va höggravid hela sommaren :). Dessutom vet jag av egen erfarenhet att det är tråkigt att fylla 18 EFTER sommaren :P