Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Har svårt att tro att får i sig det han behöver. Ikväll åt han tex 2-3 skedar burkmat innan det tog stopp, ville inte ha smörgås, gjorde sen köttbullar och makaroner och han åt kanske 10 makaroner innan han började leka med maten istället. Han verkar inte ha nån aptit. Men men det går väl över den här gången också och han äter väl om han blir riktigt hungrig

• Mama Jessie

Den där snön har jag inte sett röken av Suzzy :P

• Mama Jessie

Jag är väl inte direkt orolig, det är mest frustrerande när han inte vill äta, vill ju inte att han ska bli hungrig på mindre lämpliga tider som mitt i natten:). När han är på inte äta-humör så duger ingenting, inte välling och inte smörgås som han annars gärna sätter i sig. Frukt går nog men den är slut och djurkexen är han inte så förtjust i. Får handla imorn så man har lite småplock hemma:)

• Mama Jessie

Moma: Anton har också haft en andra omgång nu, skrik, rulla runt mm, verkar som han har ont, men det är likadant varje natt så jag vet inte vad som är fel:(. Nu sover han igen iaf så jag försöker väl göra detsamma

• Mama Jessie

Vi har också alltid klätt granen den 23:e. Jag har ingen gran i år, nöjer mig med att klä hos mamma. Ska nog följa med henne ut i skogen i veckan och hjälpa henne hitta en ståtlig gran :)

Jag gjorde kalops idag för första gången i mitt liv, jättegott och vuxenpoäng till mig ;)

• Mama Jessie

Suzzy: Anton åt lite kalvsylta när vi var på julbord dan efter han fyllt år, var rätt gott faktiskt:)

• Mama Jessie

Nu är det bestämt att jag börjar jobba i början av januari, det låter fortfarande långt borta inte som 2 veckor.. Helt nytt jobb så det blir spännande :)

• Mama Jessie

Ska jobba på ett av biltemas lager här, Antons gudmor råkar va platschef där ;). Hennes chef och vd:n är mycket väl medvetna vem Anton och jag är så det var självklart att jag fick jobb så jag glider in på en räkmacka om jag säger så :).
    Skönt med 7-16 jobb när man bara jobbat natt innan.

Klart du är nervös men det kommer gå jättebra:)

• Mama Jessie

Samma saker oroar jag mig för, men allt är ju nytt så det är ju inte så konstigt. Har rejäl ångest över hur lite jag kommer träffa Anton också, jag har ju honom bara på halvtid sen :(

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !