Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Vi bor 5 min med bil ifrån varann typ. Vi har ingen förskoleplats än då vi inte ville ha den vi fick. Han vill ha en nära honom och det går bra för mig för det blir ändå på väg hem från jobbet.

• Mama Jessie

Vissa affärer börjar ju rean redan 25:e kl 00.01 på natten typ :P

• Mama Jessie

Anton pillar ju också ut maten ur munnen och så men för det mesta får man i honom lite mat. Börjar det bli för mycket lekstuga med maten så plockar jag till slut undan så är det färdigätit helt enkelt:).
    Han äter iaf lite mer nu än vad han gjorde för några dagar sen

• Mama Jessie

Det har snöat hela dagen här men bara slask på marken. Vi åkte till min pappa 1 mil inåt landet istället, där låg 1 dm snö på marken så vi invigde pulkan en sväng i trädgården :)

• Mama Jessie

Har också sån sked och gaffel, han kan dock inte äta med den än:)

• Mama Jessie

2barns: jag förstår i te riktigt vad du gnäller över? Du verkar ju va ledig hela julen förutom den 27:e om jag tolkar dig rätt? Låter ju väldigt lyxigt enligt mig för man kan ju inte räkna med att va ledig så mycket, speciellt inte om man precis börjat jobba..

• Mama Jessie

Tråkigt att höra aprilbarn! Jobbigt att behöva vänta över julhelgen :(

• Mama Jessie

Sjukskriv dig då? Annars kanske det är bra för dig att jobba istället för att gå hemma, du har ju precis börjat så det kan ju inte va jobbet som bränt ut dig:P.
    Och eftersom du är medveten om att du har så dåliga matvanor och att du mår skit pga det så försök göra nåt åt det.

• Mama Jessie

Imorn kväll kommer min syster ,med man och barn, ner från Skellefteå. Vi ska fira jul med dom för första gången så det kommer bli mysigast julen på länge:). Tyvärr är Anton hos pappa på julafton men det finns ju fler dagar att julmysa på :)

• Mama Jessie

Ja det blir ju roligare nästa år när han är lite medveten om julen:). Tanken är väl att vi kör varannan jul och födelsedag.

Nej vi ses 2-3 gånger om året ungefär, förut när jag åkte tåg och flög på ungdomspriser kunde det bli oftare :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !