Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Det är nog bara vaccinet som gjort han lite dålig, då sover de jättemycket inget att oroa sig för men han får ju vara hemma så länge han är dålig. Himla gulligt han somnade
Det är nog bara vaccinet som gjort han lite dålig, då sover de jättemycket inget att oroa sig för men han får ju vara hemma så länge han är dålig. Himla gulligt han somnade
Förresten grattis Tove på din första födelsedag
2 barn: jag skulle ha varit hemma med han om han är så dålig :(
Suzzi: Jaha haha, dessa är de enda som passar nu med tumme och allt. Vi köpte ett par jättefina röda tjocka skalvantar från pop vi tänkte han kunde ha men de var jättestora trots minsta storlek så de får han nog ha nästa vinter
Vi brukar också ha som tradition att ta in och klä granen den 23e, men vi skulle ändå ha granen ute nu så då tyckte vi det var roligt att ha den pyntad och uppsatt till Marcus kalas på 2 advent
Vi kommer inte göra julmat alls hemma, tycker bara det är drygt också gillar jag det inte speciellt mycket jag brukar äta potatisgratäng med lax och risalamalta till efterrätt på jul Men lite julbak blev det innan Marcus kalas iaf, julknäck, lussebullar, hemgjorda pepparkakor och pepparkakscheesekace så nu har vi gjort vårt julbök i köket, det är inte riktigt min grej
Idag han vi ut på en liten premiär pulka tur också innan all snö tinat bort igen Marcus tyckte det var riktigt skönt
Någon som har lust att hjälpa mig och sambon välja tvättmaskin haha
www.familjeliv.se/Forum-22-426/m62616707.html