Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Grattis Marcus, Elias & Agnes på deras allra första födelsedag ! Skrattande Tänk att det gått ett helt år Hjärta

♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ Pyret bf 22 Juli 2012 ♥
  • April barn

Oj vad mycket vanja kunde prata Skrattande Marcus säger mamma och ompa (lampa), men han förstår precis allt vi säger så vi kan be han att hämta saker eller gå till ditt rum och kolla om "" finns där Glad

• April barn

Haha kom på en sak till som han gör Marcus, när han dricker tar han glaset sörplar lite ställer ner det och säger aaahhhh Skrattande Sen säger han nej och ajaj Drömmer

Ja persikans det blir ju en hel del olyckor när han går, springer och klättrar Solig

• April barn
    Jenni78 skrev 2011-12-08 10:44:47 följande:
    Ja, du ser. Han pratar nog mycket i huvudet då. Det passiva ordförrådet är ju himla stort. De förstår så mycket! 
    Ja verkligen, tror han är ganska frustrerad över att förstå allt men inte kunna "prata" så bra själv. får se när det släpper han är ju inte så gammal än :)
  • April barn
    thegoddess skrev 2011-12-08 12:46:56 följande:
    Ser många likheter mellan vanja och Ronja i språket. Så dom är nog på samma nivå.
    Hur sjutton kommer era upp i soffan? Ronja är kanske för kort eller så har vi hög soffa.
    Marcus var 75 lång förra veckan han tar sig både upp och ner från soffan Tungan ute
    Momalicious skrev 2011-12-08 12:58:00 följande:
    JAG KOM IN! jag ska bli ssk!!
    Grattis moma gud vad roligt Skrattande
  • April barn

Det kan inte vara vätskebrist då? Det är väldigt vanligt som gravid att få det.
    Jag fick dricka flera flaskor om dagen och natten när jag var gravid med Marcus och ser ut att vara samma sak nu så jag har alltid en vattenflaska med mig. Prova att få i dig massor av vatten kanske?

• April barn
    Stronza simpatica skrev 2011-12-08 13:45:52 följande:
    Lillsnurr: Ipren får du inte heller äta som gravid, ibumitin och Ipren har exakt samma ämnen bara att de heter olika och ipren kostar mer. Allt du får taäe Alvedon tyvärr.
    Precis det missade jag, alvedon och panodil är väl typ de enda värktabletter man ska äta...
  • April barn

Urs det blev inte så rolig 1 års dag här, nu på em fick han feber Rynkar på näsan Ligger och halvsover i soffan nu stackaren :(

• April barn

Hejsan alla, har inte haft tid eller ork att vara inne här på länge :)

Grattis till alla nyblivna 1 åringar och till Ellie på sin första födelsedag Glad

Och vad roligt lillsnurr, skönt med ultraljud vi frågade också om det men hon sa att eftersom min förra grav gick felfritt så kan dom inte rekommendera tidigare ul denna gången utan jag fick själv ringa och tjata på gyn och det har jag ingen lust med, annars fanns ju kub men det vill vi inte ha så vi får vänta tills rul månadsskiftet jan/feb Tungan ute Är i vecka 9+0 idag mår toppen och inga komplikationer så det känns lugnt och skönt ändå, förra helgen berättade vi för hela familjen på Marcus kalas också med lite blandade reaktioner tyvärr :/ Men men huvudsaken är ju att vi är glada för det Glad Har ju inte varit med på ett tag nu men jag hoppas det är bra med er alla Glad

Och slutligen en stor kram ludi {#emotions_dlg.flower}

• April barn
    3 barns mamma84 skrev 2011-12-18 11:19:49 följande:
    Grattis till Ellie {#emotions_dlg.flower}

6 dagar till jul herregud haha det går fort fram  
    Jag längtar som bara den äälskar julen den är så otroligt mysig, även fast vi ska vara hos sambons familj detta året DrömmerTomteKyss
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !