Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Grattis Marcus, Elias & Agnes på deras allra första födelsedag ! Tänk att det gått ett helt år
Grattis Marcus, Elias & Agnes på deras allra första födelsedag ! Tänk att det gått ett helt år
Oj vad mycket vanja kunde prata Marcus säger mamma och ompa (lampa), men han förstår precis allt vi säger så vi kan be han att hämta saker eller gå till ditt rum och kolla om "" finns där
Haha kom på en sak till som han gör Marcus, när han dricker tar han glaset sörplar lite ställer ner det och säger aaahhhh Sen säger han nej och ajaj
Ja persikans det blir ju en hel del olyckor när han går, springer och klättrar
Det kan inte vara vätskebrist då? Det är väldigt vanligt som gravid att få det.
Jag fick dricka flera flaskor om dagen och natten när jag var gravid med Marcus och ser ut att vara samma sak nu så jag har alltid en vattenflaska med mig. Prova att få i dig massor av vatten kanske?
Urs det blev inte så rolig 1 års dag här, nu på em fick han feber Ligger och halvsover i soffan nu stackaren :(
Hejsan alla, har inte haft tid eller ork att vara inne här på länge :)
Grattis till alla nyblivna 1 åringar och till Ellie på sin första födelsedag
Och vad roligt lillsnurr, skönt med ultraljud vi frågade också om det men hon sa att eftersom min förra grav gick felfritt så kan dom inte rekommendera tidigare ul denna gången utan jag fick själv ringa och tjata på gyn och det har jag ingen lust med, annars fanns ju kub men det vill vi inte ha så vi får vänta tills rul månadsskiftet jan/feb Är i vecka 9+0 idag mår toppen och inga komplikationer så det känns lugnt och skönt ändå, förra helgen berättade vi för hela familjen på Marcus kalas också med lite blandade reaktioner tyvärr :/ Men men huvudsaken är ju att vi är glada för det Har ju inte varit med på ett tag nu men jag hoppas det är bra med er alla
Och slutligen en stor kram ludi