Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Lillsnurr vad skönt, här bli alla erbjudna kub annars får man vänta på rul och vi vill ju inte göra kub även fast risken är otroligt lite men men den som väntar på något gott Glad

Moma Nja jag vet inte riktigt kan vara lite därför men det var mest så första gången nu har de ju sett att det inte är ett problem för oss, sen har alla i hans familj 5 år mellan sina barn så de tyckte väl detta var på tok för tidigt, men det är ju lixom inte de som ska ha barn Obestämd
    Min familj blev ganska glada iaf de var väl också lite småchockade att det var så tidigt men hallå vi är väl inte de enda som har 1½ år mellan barnen haha FörvånadSkrattande

♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ Pyret bf 22 Juli 2012 ♥
  • April barn
    Mama Jessie skrev 2011-12-18 21:25:55 följande:
    Har svårt att tro att får i sig det han behöver. Ikväll åt han tex 2-3 skedar burkmat innan det tog stopp, ville inte ha smörgås, gjorde sen köttbullar och makaroner och han åt kanske 10 makaroner innan han började leka med maten istället. Han verkar inte ha nån aptit. Men men det går väl över den här gången också och han äter väl om han blir riktigt hungrig
    Marcus äter inte heller mycket, men det är så att de får i sig det de behöver det finns inga barn som svälter sig frivilligt är de hungriga så äter de. Känner du dig ändå orolig och vill få i han något så kör vi ganska mycket på välling, torkade daddlar & plommon, frukt squeezy, småfolks djurkex (nyttiga och goda), smörgås, skinka Glad
  • April barn

Suzzi: Skit kan ni ha en gran inne och så mycket böcker i bokhyllan haha Förvånad Skrattande Vi fick sätta granen på balkongen och några saker i hyllorna kan man bara glömma om man inte vill få dem bitna, stampade och krossade DrömmerSkrattande

LillSnurr82 skrev 2011-12-18 23:09:32 följande:
    Usch jag dör snart, mina fogar dödar mig i kväll.. :( sjukt ont.. Vad kan man göra för att underlätta? Ska till bm den 22/12 så får prata med henne då om det.
    Mitt blev bättre efter ett par dagar men känns fortfarande, egentligen ska man träna i förebyggande syfte med det är något du kan göra även nu för att få stabilare muskulatur :)
  • April barn

Här kom det jämt ett litet vitt "damm"täcke med snö ikväll, men det är väl säkert borta imorgon bitti. Känns så tråkigt med jul utan snö Rynkar på näsan

• April barn

Åhhh jag ringde till gyn idag ändå, tänkte jag kan ju inte få mer än ett nej. Men jag fick en tid på onsdag kl 11.40 för att fastställa exakt graviditetslängd SkrattandeSkrattande Gud vad jag längtar, bara två dagar iaf KyssHjärta

• April barn

Tänkte jag skulle lägga upp en bild på vår fiffiga gran också Skrattande

• April barn
    Momalicious skrev 2011-12-19 14:50:38 följande:
    Ååååh vad kul! Gud vad jag blir sugen... Attans
    Haha vi läskar dig som bara den här i tråden
  • April barn
    3 barns mamma84 skrev 2011-12-19 15:03:13 följande:
    Snygg gran April vattnar ni den också ?

Vi vattnar våran då o då .. så den inte barrar massor ska också lägga in en bild på den .-)  
    Eftersom den är ute behöver den inte vattnas och den barrar inget då heller så vi tycker det är supersmidigt, plus att vi slipper ha Marcus och tre katter hängandes i den Skrattande
  • April barn

Det lilla pudertäcket låg kvar, så idag fick vi ta en premiär tur ut och leka i snön Skrattande Han är så himla duktiga på att gå, han gick en bra bit bredvid vagnen på väg till lekparken Glad

• April barn

Också bilden då ......

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !