Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Åh jag vill att Anton ska börja gå så vi också kan leka mer ute. Släpper jag honom lös utomhus nu kommer han ju slita väldigt på sina kläder eftersom han släpar på ena benet när han kryper ;)

• Mama Jessie

Suzzy: det gjorde Anton också i början sen satt han och hoppade fram på rumpan sen böjde han sig fram och tog hjälp av händerna och ena foten:). Han tar sig fram snabbare än vanliga krypare, nästan flyger fram om han är riktigt motiverad :)

• Mama Jessie

Ska gå till en skoaffär så får dom se vad han ska ha för storlek och hitta ett par som sitter bra. Han har ett par i 21 och där är det lite utrymme kvar framme vid tårna men hälen åker upp hela tiden så dom funkar inte att gå i..

• Mama Jessie

Grattis Elsa!

Anton har plötsligt gått från att vakna minst en gång i timmen på natten till att vakna 2 gånger i förrgår natt hos pappa och inatt behövde jag inte gå in till honom förrän vid 5, då fick han komma till mig för jag saknade honom :). Han gnällde och pratade lite vid 2 men somnade själv igen. Helt fantastiskt om det varit så att jag hade tagit chansen att sova hela natten också men det gick inte, jag somnade in lätt vid 4 tror jag, så jobbigt när man inte kan sova!

• Mama Jessie

Vad jobbigt! Händer det ofta? Inte blivit bättre?

• Mama Jessie

Grattis Emil!

Söt-Oliver! Ser ut som en stor kille ju:)

• Mama Jessie

Bra loke! Plötsligt händer det bara :)

• Mama Jessie

Grattis anisa!

Hur länge sover Ronja på dagen då? Det kan ju hända att om du låter henne sova längre kanske hon sover längre på morgonen också, dom fungerar ju sådär konstigt ibland ;)

• Mama Jessie

Anton sover 19-20 - 7.30-8 oftast med några uppvak och sista timmarna brukar han sova hos mig så om han vaknar tidigare brukar vi gosa lite så han somnar igen :). På dagen sover han 1 timme efter lunch.
    När han är hos pappa är det nog ungefär samma

• Mama Jessie

Det är ju så himla tråkigt väder nu, utelek lockar inte direkt.. Hoppas vintern kommer snart!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !