Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Inatt hade vi en mer vanlig natt där han vaknade varannan timme och kom till mig vid 4. Jag kan ju inte förvänta mig att han ska sova hela nätter jämt :P

• Mama Jessie

Vad skönt för Loke och er, håller tummen för kyckling också :)

• Mama Jessie

Äntligen har 2 tänder tittat fram i överkäken, nu hoppas vi på bättre sömn snart :)

• Mama Jessie

Anton har förresten också börjat gnissla tänder, usch usch!

• Mama Jessie

Vi ska också till Bvc imorn och ta sprutorna som vi hoppade över förra gången, hoppas också han går med på att mätas :)

• Mama Jessie

Vi tog också sprutorna idag, gick bra förutom att han blir så väldigt arg när man håller fast honom, han tyckte nog det var värre än själva sticken :). Han ville inte riktigt bli mätt idag heller ( han blir så arg när man lägger honom ner) men han är runt 76 cm och vägde 11280 för 2 veckor sen.

• Mama Jessie

Har aldrig tänkt på att dom blir trötta av vaccinet ( kanske för att dom var så små innan och sov mycket ändå :) ) men i em när vi var på ÖF orkade han bara leka en stund sen kröp han upp ii min famn och vilade, nu ligger han i sängen och sover

• Mama Jessie

39 feber hade han så det var väl inte så konstigt att han vill sova:). Kommer reaktionen från sprutan så fort? Sköterskan sa att det kunde komma imorn

• Mama Jessie

Anton fick sprutorna vid 11 och konstaterad feber när jag väckte honom 16.40. Sen låg han och mös med mig i soffan och fick Alvedon och välling, en stund senare var han uppe och lekte och ätit. Får väl se om febern kommer tillbaka, då kanske han ligger däckad hela natten ;)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !