Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

1,8 var inte dåligt! Har en kompis som också fick det första fången, hennes syster fick 2,0:) Första gången jag skrev fick jag också 1,1 sen 1,2 sen 1,4 så jag kommer ju in på det mesta nu:). Dock har jag kommit fram till att jag hellre vill jobba då jag inte tycker det är riktigt värt att plugga flera år för nåt som jag inte direkt brinner för, får se om det blir nåt i framtiden. Nu vill jag hellre ha pengar och tid för min son :). Hoppas på att min kompis kan fixa jobb till mig, bra med chefskompisar ;)

• Mama Jessie

Kom på att det idag är en hel vecka sen Anton fyllde år, vad hände?! Veckorna bara försvinner utan att man hinner märka det, läskigt ju..

• Mama Jessie

Eller hur! Blev chockad när jag kom på det och var tvungen att tänka efter flera gånger :)

• Mama Jessie

Hur funkar en menskopp? Låter ju sådär ;)

• Mama Jessie

Vi vill också åka pulka! Men det känns inte som att det kommer snö inom den närmaste framtiden:(

• Mama Jessie

Ska bli spännande att se hur det känns för mig sen då, har inte haft sex sen juni 2010. Jag kan väl nästan kalla mig oskuld va ;)?

• Mama Jessie
    LokesMammi skrev 2011-12-09 20:51:37 följande:
    Mama Jessie skrev 2011-12-09 17:05:42 följande:
    Ska bli spännande att se hur det känns för mig sen då, har inte haft sex sen juni 2010. Jag kan väl nästan kalla mig oskuld va ;)?
    Oj, va länge! Hur klarar du dig? =)
    Man har ju inget val och man vänjer sig ;). Men det är klart att jag hoppas jag hittar en karl snart :)
  • Mama Jessie

Suzzy: Jag har ju inget val och man vänjer sig ;). Men det är klart jag hoppas att jag snart hittar en karl :)

• Mama Jessie

Jaha ja, behövde inte skriva ett nytt inlägg ser jag :P

• Mama Jessie

Ja, för nog vet vi att du haft sex efter 2010;). Usch då, mår du fortfarande så dåligt?!
    Du verkar ju ha en godtagbar förklaring du också :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !