Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Thegoddess: ja området känner jag ju inte till alls, känner inte till Sardinien över huvudtaget. Vet att det är ett bra och lugnt område men sen vad för affärer som ligger i närheten hade vi ingen aning om, vi var liksom mer koncentrerade på lägenheterna när vi tittade runt. Sen var det på kvällen vi såg denna och det var den tredje den dagen etc.

• Stronza simpatica

Moma: lik han är dig Elliot sötisen.
    Tycker absolut att han räknas som självgående nu då.

Oliver började gå bra och stadigt idag, från ena sidan till den andra utan problem och längre sträckor. Sååå kul.:)

• Stronza simpatica

Har också blivit välsignad med lätt läggning. Ger han flaskan strax före 19 och nästan jämt somnar han medans eller efter han druckigt upp allt. Om han är vakenpussar jag han godnatt och smeker han på kinden och över håret och sen säger jag: jag är här ute om du behöver mig. Går ut och oftast somnar han själv fort efter.

• Stronza simpatica

I går gjorde vi ul och allt såg bra ut, hon växer som hon ska. Väger nu 1500g.
    Eftersom jag snittas så blir det senast i början på mars.

• Stronza simpatica

2barnsmamma84: om du nu vart med samma man i 11 år hur kan du då ha en dotter med en anan man??? För Ebba är väl inte så stor? Eller förväxlar jag dig med någon annan nu?

• Stronza simpatica

April barn: 172lång och 50kg är inte mkt du:)! Var du inte för smal då? Eller trivs du så?:)
    När jag bantade och gick ner en himla massa för 5 år sen så vägde jag 70kg till mina 176cm och jag var smaaal(och lycklig;)!), hade stl 38 i kläder.

Nu skulle jag vara nöjd att gå ner till en stl 40. Men det får bli efter amningen och sen ska jag fanume gå ner igen.
    Känns hårt att man ska behöva banta ner sig en hel person !

Hatar att vara gravid, skulle skaffa minst ett barn till om jag bara slapp vara gravid igen.

• Stronza simpatica

Wow grattis Anton, nu går det undan:)! Oliver går bara nu hela tiden:)!

När jag var "ung" och bantade så vägde jag som minst 54kg och hade samma stl som när jag gick ner för fem år sen men vägde ca 15kg mer. Jätte märkligt det där, för ju äldre man blir ju mer väger man på ngt sätt, TROTS att man är lika smal.
    Samma sak för mina vänner som bantat i ålderdomen;), väger mer men lika smala som i tidig 20-årsåldern.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !