Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Vi har precis köpt bil och jag har ju inte körkort , men guuuud vad jag vill ha det nu. Sambon är ju arbetssökande just ni och förblir så tills bebisen är ute eftersom jag inte orkar NÅGONTING!!
    Men sen när han börjar jobba är det ju väldigt frustrerande att jag inte kan ta bilen pga av att inte jan är hemma.

• Stronza simpatica

Stackars stackars Vinnie killen:(. Varför fick han ingen bedövning? Kanske inte får på så små barn iof, de biter väl av läppen då utan att vara medvetna om det??

• Stronza simpatica

Idag har jag legat i sängen i stort sätt hela dagen, är så himla trött hela tiden och har mkt illamående igen. Gör ont i magen när jag reser mig upp och i bland om jag reser mig fort får jag så ont nedtill och i underlivet att jag knappt kan gå. Måste va foglossning va?? Fy fan va ont det gör. Som tur är släpper det efter någon minut bara.
    Mitt blodtryck har förhöjts och både igår och idag har jag legat på 130/90.:-/
    Är i ve 35+0 idag.

• Stronza simpatica

Jess: ja ca tre ve kvar Max:)! Ja nu är hon såpass långt gången att jag inte oroar mig ifall hon skulle titta ut nu. Skönt!:)
    Men du lilla vän är ju såå smal, varför ska du banta för??

Lillsnurr: sööööt hon är din tjej!

• Stronza simpatica

Jo jag kan förstå när det lägger dig så fint på ett och samma ställe !
    Vad skönt att bara ha 5 kilo, det fixar du ju på bara en månad.:)

• Stronza simpatica

Jess: brukar också köra den, den funkar men är jobbig som fan de första veckorna men SEB blir denlättare och till slut lider man inte längre alls.

• Stronza simpatica

Ludi: han har insett att du klarar dig och mår bra utan honom och nu får han panik och har blivit bitter över detta, DÄRFÖR beter han sig som ett svin!
    Jävligt lågt att dra in barnen i det hela! Han är en svag och omogen individ!!
    Dina barn går ju efter hur du är när du är med dom så de går ju på det och inte på hans smutskastningen förhoppnings.
    Hoppas det blir lättare snart och du slipper sån här skit!

Stor kram
    A

• Stronza simpatica

Oliver älskar också att öppna dörrar och stänga, han kan hålla på med det i evigheter. Ofta stänger han dom helt och så får man gå och öppna dom om han befinner sig ensam på andra sidan vill säga. Alla skåp och lådor i köket ska öppnas och stängas med men nu har vi köpt barnsäkra lås på dom, ha!:))
    Han blir fullkomligt överlycklig om han får leka med våra nycklar också.
    Han diggar och dansar om han hör en låt han gillar och även om det inte är mkt man förstår av det han säger pratar han hela tiden och har nu börjat gestikulera som en riktig italienare, ser så himla roligt ut att vi brister ut i skratt varje gång!:))

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !