Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag orkar inte blåsa upp det för mkt i och med att han är så liten att han ändå inte kommer kunna ha någon direkt uppfattning om att det är hans födelsedag.
    Bjuda hem lite kompisar och några bebisar i hans ålder och baka en tårta som han faktiskt ska få smaka på. Första riktiga sötsmakandet:), åtminstonne på sin födelsedag tycker jag han kan få unna sig:)!

• Stronza simpatica

Hej alla, ja men vilka idiot föräldrar det finns! Barnen kommer ju aldrig lära sig hur man uppför sig om de aldrig säger till dom.

Idag har jag vart hos läkaren och allt såg bra ut faktist:), även om proteinet i urinet var då där. Blev utskriven medicin för att tunna ut blodet och starkare typ av folsyra och järntabletter. Fick fler test jag skall utföra bla diabetestestet blä och andra blodprover. Det negativa är att jag har gått upp 5 kg på en månad :-0 så nu har han satt mig på bantning:(!! Har gått upp sammanlagt 8 kg nu och imorgon går jag in i ve 25.

• Stronza simpatica

Lillsnurr: i Italien är alla fixerade vid sin vikt och här säger de att man inte skall gå upp mer än 9 kg under hela graviditeten och är manöverviktig som mig så skall man Max gå upp 6. Tycker oxå det är stört med bantning under graviditeten men bättre kan jag ju äta.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !