Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Karttikeya skrev 2011-11-15 21:29:13 följande:

Huva, nu somnade skrutten. Förhoppningsvis för natten, även om han vaknar sjutton gånger ändå... Uh vad jag är trött på detta med sömnen, han sover ju sämre än när han va bebis...

Jag är ensam hela veckan eftersom min man är på kurs. HATAR att vara ensam!!!!

Och fan, jag fick mens idag, igen! (förra månaden också) satte ju in en hormonspiral i april och har inte haft mens sen dess.. Varför börjar det igen??     

Man får vara bitter ibland Kyss
    Hur ser nättern ut vad vill han att du gör när han vaknar? Marcus sov ju också sämre och sämre ju äldre han blev tills vi sa stopp till nattätning för 1½ veck sen, nu har han sovit mellan 19 -06 två nätter i rad Glad
    Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • April barn

Säger som moma jobbigt att det inte är bra för dig ludi Rynkar på näsan klart att du ska få fler fina barn som du och den du älskar ska få längta efter tillsammans. Jag hoppas verkligen allt kommer lösa sig för dig i frmtiden och att du ska få planera ett barn en vacker dag {#emotions_dlg.flower}

• April barn
    Momalicious skrev 2011-11-15 21:40:46 följande:
    April barn: ja det var det verkligen, och kärleken är fortfarande lika stark vilket känns underbart. Vi bodde ihop från dag ett, åkte bara hem för att hämta mer kläder ibland. Förlovade oss gjorde vi knappt två månader efter vi blev ett par. :)
    Vad härligt Skrattande
  • April barn
    Karttikeya skrev 2011-11-15 22:47:33 följande:
    April barn: Tim vill nog inget speciellt om nätterna, ätit på natten slutade han med när han var 4,5 månad. Men han sover liksom oroligt, vaknar till och gallskriker ibland, gnäller andra gånger, slår huvudet i sänggaveln, kryper ner till våra fötter, lägger sig på på oss.. Det har dock blivit bättre, önskar bara han slapp vara så orolig... :-/ Han sover ännu sämre i egen säng och efter några uppvak är han omöjlig att somna om där.. Snark!!
    Hmm fy vad jobbigt, dålig sömn gör verkligen mycket på orken och humöret. Hoppas att det är en kort period så han slipper vara orolig mer :)
  • April barn

Ludi du är inte den enda som är skrynklig, vem blir inte det efter några barn? ;)
    Klart det finns någon där ute som kommer att älska dig och dina barn precis som sina egna, har så svårt att skriva bra saker när det gäller jobbiga saker men jag kan bara säga att jag verkligen hoppas att allt kommer bli bra för er {#emotions_dlg.flower}

• April barn
    Momalicious skrev 2011-11-15 23:16:02 följande:
    Om nån annan vill ha mig på Facebook så inboxa! Har kanske inte lust att lämna ut allt här. ;) Kram godnatt på er!
    Skulle ju faktiskt vara lite kul Tungan ute
  • April barn

Verkligen gilla ! Marcus hade en dålig natt inatt och vaknade många gånger hoppas verkligen det bara var ett undantag efter de andra bra nätterna han hade....

• April barn
    Momalicious skrev 2011-11-16 09:58:22 följande:
    Idag är det ett år sedan jag tog körkort! Då var jag i vecka 33+4 om jag inte minns fel!
    Åh vad skönt jag håller på för fullt men det är ju så snuskigt dyrt Rynkar på näsan känns lixom att det verkligen är ett måste nu när det kommer ett barn till.
  • April barn

Urs idag kände jag att det där riktiga graviditets tröttheten slog till, redan? Obestämd

Nu går Marcus i stort sett hela tiden helt underbart, åh känns verkligen skönt att vi ska vara hemma ett helt år till och att vi kan, han känns ju fortfarande så liten... men ändå så stor Tungan ute

• April barn

Haha ja Marcus ammar fortfarande ett par gånger på dagen ofta som mellis, han äälskar att amma så han får göra det sålänge han känner för det :)

Hmm moma vad märkligt, och läkarna vet inte heller något....?

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !