Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Krya på dig Moma, hoppas du blir frisk snabbt =)

• Karttikeya

Tack för kaffeköparsällskap idag, Magda Tänk, snart är vi kollegor

Jag längtar sjukt mycket till att få läsa till barnmorska, allt detta känns bara som en lång språngsträcka    

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-01-16 19:42:53 följande:
    Tack själv Majorima, du räddade mig från att ha tråkigt

Wii, då är jag bra till något iaf Hjärta
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-01-16 20:00:55 följande:
    Haha klart du är! :) du har sån fin ögonfärg btw!

aw, tack =) lite lustigt är det att jag tänkte samma om dig, haha! =)
  • Karttikeya
    gwendelyn skrev 2012-01-16 20:33:29 följande:
    Ja de va trist.. tredje mf nu, ja vi försöker, körde med ägglossnings stickor, och det funkade ju uppenbarligen Flört vill gärna ha ett barn till.

Emil går inte heller än, bara längs med väggar och om man håller handen Glad har fortfarande bara 2 tänder nere och 2 som är på G där uppe, så det här med o tugga e liiite svårt, men de går! Vet inte om jag skrev sist men vid 1 års kontrollen så vägde han 10,120 g och va 80 cm lång.   

Lycka till nästa äl! =)
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-01-17 19:05:51 följande:
    Vill seriöst dö. Har i princip gråtit sen jag kom hem. Ska ta ett gravtest nu med, mensen är sen. Tror dock det kommer vara negativt nu med, vi har ju skyddat oss.

Hjärta
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-01-17 20:54:29 följande:
    Över skolan, men jag hoppade av nu. Mitt psyke är ganska skört redan och jag vill inte riskera att krascha. Min långa erfarenhet av depressioner säger mig att det är bäst såhär.

Stor kram! Bra att du lyssnar på din kropp. Den går före, plugget finns kvar till senare =)
  • Karttikeya

Ingen aning om vad det kan bero på.. Vet att jag också haft så mörkt nån gång..

Mitt namn betyder Martin Johansson Ringström Malin. Alltså en kombo av våra namn.. Men borde kanske ändra till maririma     

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !