Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

LillSnurr82 skrev 2012-01-02 14:09:51 följande:
    Jag förstår din längtan. När var det ni skulle börja baka på syskon? Nej det känns nog längre dit än vad det är.. :)

Jag o Moma börjar baka bebis nästa vinter!! *bestämmer!!* ;-D
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-01-02 15:12:56 följande:
    Majorima: ska du träna i thn eller Kungälv? Om du ska träna i thn kan jag joina dig. Tänker skaffa kort på sportlife och gissar att det finns i thn eller nånstans där.

Jag har köpt kort i Kungälv :-/ Dom har specialmaskiner där Blir lite omväg för dig att träna här kanske :-P
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-01-02 15:36:32 följande:
    Haha ja en smula ;) vad är det för specialmaskiner? *nyfiken*

För rygg, bål och nacke. Har ju dels en whiplash och dels väldigt lätt att få ont i ryggen. Kanonbra maskiner som kommer åt rätt muskler och stärker på rätt sätt :)
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-01-02 16:57:57 följande:
    Åh förhoppningsvis får jag och Majorima ha stora fina magar sommarn 2013! :)

Åhhh vad jag längtar!!!! Hjärta
  • Karttikeya
    ludicrous skrev 2012-01-03 19:09:47 följande:
    Stormen EMIL har anlänt hit. Lite komiskt tycker jag :)

Jonas ( Emils pappa) flyttade ut igår. Vi var ledsna båda två och hoppas verkligen vi kan fixa det här..,

Kram!
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-01-03 19:19:34 följande:
    Elliot är sjuk och varken jag eller Tomas mår hundra än. Dessutom har jag världens ångest över att börja plugga och pessimisten i mig rabblar bara upp att det kommer vara hemskt, kommer inte hitta, kommer bli mobbad, kommer misslyckas osv. Sjukt jobbigt. Här är det också storm och det matchar mitt humör väldigt bra.

Kom igen, det klarar du! Seriös när jag säger detta: vill du hänga med nån i cafeterian är jag all yours! =) Även fast vi inte känner varandra måste man ju börja nånstans ;)
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-01-03 20:23:04 följande:
    Tack Malin, och Jessica.
    Malin: Vi har ju sett varandras magbilder, mer intimt blir det ju nästan inte hihi. Kommer ju vara fräckaste T1:an som hänger med dig juuu!

Haha, ja för jag är ju en väldigt fräck T5a ;-P Hjärta
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !