nu får ni fan i mig ge er...
min dotter är 19 år och har en underbar liten grabb på ett år, han är döpt efter min pappa Harry och jag är en stolt mormor på 47 snart 48 år. Nu till problemet. Hur kan ni som är i rätt ålder för att skaffa barn vara så trångsynta och helt enkelt elaka??? ni ska kalla er vuxna och det ni gör är tvärtom ska inte vi visa ett föredöme för yngre människor? min dotter går till öppna förskolan med sin pojke för att han ska få stimulans av andra barn och för att träffa andra föräldralediga människor och vad träffar hon?? jo, sådana där som sätter näsan i vädret och tycker hon är inte värd att prata med och dessutom så avvisar ni en ettåring som säger hej. Hur vuxna är ni?? i mina ögon är ni de barnsliga och omogna inte min dotter. Alla ni som nu tänker hur gammal var du när du fick henne jo, jag var 27 år med fast jobb och allt annat ordnat. Jag tycker inte det är bra att sätta barn till världen utan jobb och utbildning men nu är han här och ni som tycker ni gjort allt rätt ni är så otroligt fördömande och elaka så man tror inte sina öron. tack för ordet