nu får ni fan i mig ge er...
Hej Anna-Karin! Är jätte glad att du tog upp det här ämnet, det värmer i hjärtat. Själv är jag 18 år och har en son på 3 månader. Man blir så ledsen av att höra andra människor prata illa om oss unga föräldrar, åldern har ju som du säger ingen betydelse om hur mogen man är som person. Man kan vara 30 år och få första barnet och vara hur omogen som helst eller vara 20 och vara en jätte mogen förälder, eller tvärtom i olika fall. Mognads nivån är individuell. Man är inte sämre hur gammal man än är tycker jag. Och om någon har något dåligt att säga tycker jag att dem kan hålla det för sig själva, det är ingen som vill höra på ert negativt tänkande och era negativa komentarer. Sköt er själva!
Tycker verkligen synd om dem som (sätter näsan i vädret och inte tycker att din dotter är värd att prata med ) för att dem verkar ha uppfostrats på ett sätt då man inte accepterar andra människor som dem är och att alla är lika mycket värda, men då ska du veta att du är en super bra mamma som står upp för din dotter och skriver det här så att andra unga mammor känner att sådant beteende är oacceptabelt och att dem också är lika mycket värda som alla andra mammor.
Önskar dig, din dotter och barnbarn ett härligt liv