• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Bara jag i världen.)
    Anonym (Rå) skrev 2019-04-27 20:26:42 följande:
    Vad är din avsikt med detta uttalande? Att döda hela denna tråd? Att få människor som försöker lätta sitt hjärta och rannsaka sina tankar anonymt att känna ånger? Det är väl exakt just det den här tråden är till för. Till skillnad från vissa andra här så använder folk denna tråd till sitt syfte. Tycker dessutom att det är lite märkligt att du hänger länge och otroligt mycket här själv när du finner det så förvirrande i din värld? Skärpning själv!

Denna tråd var en gång i tiden något väldigt vackert. En inblick i människors hjärtan och tankar. Nu består den mest av något oförståeligt svammel mellan vissa personer. Tråkigt. Tycker jag.
    Håller fullständigt med,tråden har tagits över av narcissister som behöver skicka pm till sig själva,tyvärr har dessa gjort tråden till en fjantig svammel tråd.
  • Oviraptor
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-04-11 17:07:20 följande:

Vill du att jag frågar om jag får följa med i vår?

Vart då? :)
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Come-hither) skrev 2019-04-27 21:15:50 följande:

Men nu tror jag att din näsa växte några dm. Tror jag måste knipsa av en bit. =)

Nix, är nöjd med min nos så låt bli den tack...tycker dock ugglans näbb verkar vara lite spetsig, kanske ska trubba till den lite istället? :)
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Bara jag i världen.) skrev 2019-04-27 21:37:14 följande:

Håller fullständigt med,tråden har tagits över av narcissister som behöver skicka pm till sig själva,tyvärr har dessa gjort tråden till en fjantig svammel tråd.

Det är fritt fram att lätta sitt hjärta i tråden...bara att bidra till hur den utformas!?
  • Anonym (Galet förälskad)
    Oviraptor skrev 2019-04-27 21:59:13 följande:

Vart då? :)

Till en obevandrad våt sankmark... Eller, nej just det. Det är dit jag VILL. Var? Vart som helst... Om hon så hade velat att jag följde henne till soptippen!
  • Anonym (saknar dej)

Ikväll för ca en timme sedan hörde jag fåglar sjunga
    du kom och hade varit ute med hunden!
    blev glad!

• Oviraptor
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-04-27 22:47:39 följande:

Till en obevandrad våt sankmark... Eller, nej just det. Det är dit jag VILL. Var? Vart som helst... Om hon så hade velat att jag följde henne till soptippen!

Fint sagt, trodde hon skulle nånstans i vår :) fast myggigt kanske i sankmarken :) undrar hur länge du varit galet förälskad
  • Anonym (Lite anonym)

Jag funderar på att hitta på något idag. Ta en promenad eller något. Vill du följa med? Som förut? Tyckte att det var så kul att umgås med dig. Uppfattade det som att du tyckte det också. Annars hade du väl inte hängt med mig så mycket, och till och med frågat själv?
    Saknar dig. Om det är något jag gjort, förlåt.

• Anonym (Galet förälskad)
    Oviraptor skrev 2019-04-28 00:16:18 följande:

Fint sagt, trodde hon skulle nånstans i vår :) fast myggigt kanske i sankmarken :) undrar hur länge du varit galet förälskad

Inte extremt länge! Det började med en jobbig (sexuell!) attraktion som övergick till förnekelse och ignorans. En dag vaknade jag upp och insåg att det är henne jag vill ha! Livet blev svårt på ett sätt som jag inte riktigt var beredd på. Det var inte planen att falla så för henne...
  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-04-28 08:41:16 följande:
    Inte extremt länge! Det började med en jobbig (sexuell!) attraktion som övergick till förnekelse och ignorans. En dag vaknade jag upp och insåg att det är henne jag vill ha! Livet blev svårt på ett sätt som jag inte riktigt var beredd på. Det var inte planen att falla så för henne...
    Bra beskrivning...vad är din plan framöver om man får fråga?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!