Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
not that simple - yann tiersen
www.bilddump.se/bilder/20190413103638-95.195.134.3.jpg
not that simple - yann tiersen
www.bilddump.se/bilder/20190413103638-95.195.134.3.jpg
Tjena vänner.. någon som leka hela skiten Stormar?
mitt bidrag:
Quit playing games (with my heart) - Backstreet boys
miau miau - stereo total
önskar er en bra söndag bland gula forsythior och rosa kärleksträd.
mådde så dåligt idag, ikväll. denna gång över det normala som jag så gärna vill tro är påhittat. i min värld är det mesta kaos och upp och ned, därför har jag just svårt att orientera mig i dessa rum, med dessa människor.
det blev som det blev ikväll och jag är ledsen för det. ni märkte nog inget men jag blev ledsen. behöver vila mig ett tag ifrån det mesta. få distans.. du, vackra vän och äppelöga vet att du döljer något.. men det är okej att inte berätta. Vi tar det sen.
*gubbvilar*
till min framtida kärlek som jag kanske ännu inte har träffat ännu:
det är juli månad, ögonen är inte längre lika ovana vid att se flygande humlor kors och tvärs och öronen är nästan bortskämda med aspens hemliga viskningar som ett ljuvt bakgrundsljud ute på altanen i sommartorpet. i utomhusduschen utan väggar står vi nakna varma och hala, tätt intill varandra. mina ögon vilar på fåglarna och lövträdens dans några hundra meter bort, "allt har hittills bara varit ett skämt" tänker jag att de kvittrar ovanför min skalle. en sån fantastiskt ny känsla, som att lära sig något om på nytt igen.
neurotisk apelsinskalarkvinna med svår ångestproblematik, svär som fan, har extrem pms, ogillar det mesta som andra gillar, extremt ocharmig i en svärmors ögon eftersom jag inte är speciellt huslig eller ens moderlig av mig. men kelig som en sällskapssjuk katt är jag för det mesta och har varit med om mer än kattens nio liv fastän jag inte ens fyllt 40 år. söker en man med lugna bananhänder att vila mig i. du får gärna lukta gott och kunna spela ett instrument, du bör vara intresserad av att vårda mina växter ömt som om de vore dina egna. övriga skills på meritlistan är att gilla bada badkar och att kunna stava rätt. du får gärna drömma om att ha en katt och att flytta till en stuga på landet med mig. i övrigt värdesätter jag att samtalsämnena inte handlar om sånt som får en att somna, (en gång hade jag en pojkvän som gillade att prata om styckepriset på frukter bara för att ha något att prata om). söker någon som liksom jag tycker att händelselösa dagar är också värdefulla dagar. (om jag i framtiden blir singel ska det stå så i kontaktannonsen).
vackert väder - Jakob Hellman
Jakob fick göra mig sällskap i badet idag :)
och mina bröst tycks förbli orörda även denna vår.
kanske nästa vår.. att jag vågar kränga av mig mitt skal och vara precis så mjuk.som jag är på riktigt.. med någon..