Inlägg från: Anonym (där floden flyter förbi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (där floden flyter förbi)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Poem) skrev 2019-04-08 21:12:54 följande:

Jag trivs bäst i öppna landskap, nära havet vill jag bo.. Uffes fina sång :)

Jag vill inte leka, bara ligga nära, det går bra att vara tysta, bara jag är omsluten av dig!

din mun omsluten av hennes hand?
    Oviraptor skrev 2019-04-08 21:21:12 följande:

Är du tjej så är du inte den jag har i tankarna. Om du nu är det på riktigt... Men är din crush ensam ikväll? Du kanske kan höra av dig till hen?

Vi är inte sånna som gör sånt.. är ni?
    Oviraptor skrev 2019-04-09 18:11:48 följande:

Ibland får man väl begrava stridsyxan och sluta kämpa. Det är bara att stå still och genomlida det som gör ont. Jag kan inte kämpa mig ur den här jävla rävsaxen.

waiting - the devlins
    Oviraptor skrev 2019-04-09 17:59:20 följande:

Varför inte? Är ni båda fåordiga eller har ni starka värderingar? Jag undrar hur ni två är, vad ni ser hos varandra.

för det första har jag ingen aning om hans känslor för mig. han kanske bara tycker att jag är obehaglig och därför blir nervös i mitt sällskap.

har ingen aning om mina känslor för honom heller. trillar dit så fort jag ser en man som visar minsta intresse för mig. börjar väl bli desperat på kärlekssällskapsfronten.. vill så gärna ha kärlek att jag slutat filtrera.. så detta tillstånd försvårar för mig såklart, kan jag ens lita på mina egna känslor?

fast jo, det är något speciellt med honom, med oss.. en mening, en tanke.

vill jag tro

själv har jag pratat med en vän i telefonen under en lång skogspromenad.

våren börjar kännas, förändringar i luften. tappar tråden, vilseleds av allt pollen, alla dofter, alla ljud, vitsippor och påskliljor. får psykbryt på det mesta.. kastade durkslaget i golvet för att jag var så trött plus eventuell bakomliggande pms/adhd, lider säkert av båda delarna.

skönt att ha en vän som en klippa i stormen, som ibland förvandlas till en blåval som glider med ned till havets botten. för att sedan stå stadigt igen och låta mig klamra mig fast där i hennes famn för att sedan förvandlas till en skrattmås som man kan se allt ovanifrån med. det är få förunnat att ha sådana vänner.. som vet allt om en och ändå inte tycker att man är en idiot.

Oviraptor skrev 2019-04-09 22:23:49 följande:

Det låter bekant.. saknas bara en ilsken liten apa som man råka slå till. Önskar det var mig du hade ringt.

vem är den ilskna apan?

i wanna fuck you - snoop dogg

Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-04-11 17:07:20 följande:

Vill du att jag frågar om jag får följa med i vår?

till Blåkulla?

vem är du? en ny person för varje ny dag. gråter varje dag när jag kommer hem. vill ha den tidigare versionen av dig tillbaka. vet inte vad jag kommer hem till, en gorilla i köket eller ett två meter högt gummiträd i vardagsrummet. kunde inte hålla mig idag heller, fick panik. behövde gå ut och samla mig. mannen som är du skrämde mig igen, med ditt kaos som jag inte orkar ta hand om längre. Sörjer det som gått förlorat, som att begrava en gammal vän som jag nog aldrig får träffa igen. det är den sorgeprocessen som håller mig kvar, känner mig inte stabil än. snälla, vakna ur din jävla koma!

fredag morgon - Frida hyvönen

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!