Inlägg från: Anonym (där floden flyter förbi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (där floden flyter förbi)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Blå) skrev 2019-05-18 22:41:35 följande:

Jo.. Fast när man dras till varandra som magneter, men det finns äkta hälfter, barn, huslån, vardagsliv, yrkesrelationer osv.... Klart man grubblar och analyserar. Det som hade fått blomma fritt för typ 20 år sedan är inte lika självklart nu. Men jag vet vad du menar, jag har också varit där :)

man behöver känna sig för på ett annat sätt nu än då. mer som står på spel helt klart.. man vill inte köpa grisen i säcken (en gång till) och blir därför mer försiktig också. men samtidigt, man måste ju satsa för att vinna, om man ens vill vinna.. eller kanske man innerst inne bara gillar leken. många frågor. svaret hittar man hos sig själv .

saknar att skeda! /en oskedad kvinna sen 2017 *gråtsmiley*

lycka till - bo kasper orkester

Hahaha hahaha :)

dutuduru? vad menar han med det?

1) är du 10 år gammal?

2) är du 100 år gammal?

hejdå!

denna helgen ska jag runka och fantisera om sånt gamla tanter och farbröder skulle tappa andan av.. önskar du kunde hjälpa mig lite. ;)

vad ska ni göra?

känner mig tom. kanske blir det sthlm i sommar.. ligga och prata blommor på hans säng? vill bli fylld ;) av.. en hemlig man och ha hans smala hand över min mun samtidigt, vet att han skulle njuta så av hela situationen. måste det! längtar så iväg.. till det där förbjudna tillsammans med någon som också gillar det utan hämningar och moralpinnar. det är dit jag vill. kravlöst, enkelt.. och hett. känna lite av hans doft, få njuta och visa att jag njuter med någon som.också njuter. ja.. det är nog detta jag vill och behöver.

idag är jag sjukt less och missunnsam på några speciella vänner som verkar ha det så himla bra i deras familjer och liv med partners som de är lyckliga med och bla bla. har lust att skriva "skit ner er" när de skickar 100 bilder om dagen med renoveringsprojektsbilder och annat uppstyrt och avundsvärt. gör iof alltid bara tummen upp, orkar inte skriva något, ändå fortsätter de. trots att jag aldrig skulle byta partner till deras p g a outhärdligt jobbiga personligheter så bryr jag mig och stör mig på att de är så händiga/aktiva, alltså karlarna.

så till er: skiter i era jävla renoverade hus och hur bra ni verkar må för jag kan ändå inte relatera till det alls.

så. lite sorgligt innan midsommar men ändå är här bättre än på många år.

äntligen har vi börjat ha sex igen och det är riktigt skönt.. älskar det. ska vi satsa på att laga istället förstöra allt vi haft/har..? kanske blir det ett till barn om några år?.. vi har börjat skratta tillsammans igen och det är så befriande att vi är så lika varandra och delar det bästa av allt - den svarta humorn! det mörka i livet som vi alltid lyckas skratta åt istället för att förbanna oss över. jo dig har jag nog börjat må rätt bra av igen även om vi fortfarande inte är tillbaks där vi en gång var.

om du vill ses på någon vacker plats så är jag på.

vår kontakt kommer vara bruten till hösten så du vet.

det är nu eller aldrig.

sommarlåt. som jag minns att du skickade mig innan du dog <3

fina fina person. varför? jag kommer alltid minnas dig.

Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-07-04 22:49:00 följande:

Dina rädslor skrämmer mig... Ibland blir jag rädd för att din rädsla handlar om mig men sen inser jag att det du säger är det du menar. Du är rädd för vad andra ska tycka och tänka om oss! Du är rädd för vad dina föräldrar ska säga när de får veta att den du träffar inte är vad de förväntar sig, du är rädd men inte för hur andra ser på mig, utan hur andra ser på oss...

Och jag är rädd för att det som är vi inte är på riktigt... Det som är vi skrämmer mig på andra sätt än det skrämmer dig.

Kom, ta min hand. Vi kan övervinna våra rädslor, tillsammans, om du vill, om du vågar... Annars besegrar våra rädslor kärleken. Kom, vi låter kärleken besegra allt!

varför inte säga det direkt till personen?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!