• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Vi har varit vänner länge och vi har alltid funnits där för varandra.
    Men nu... Du beter dig fortfarande som vi gjorde när vi var 14 och visst det är okej till en viss gräns men oftast så går du långt över den. Du är ibland sjukt otrevlig och kan slänga ur dig vad fan som helst och sen inte förstå vad du har gjort fel? Du kan bli sur för minsta lilla grej men du får vara hur otrevlig och respektlös som helst!
    I helgen gick du verkligen över gränsen. Det du gjorde var inte mot mig men det var så enormt respektlöst att det fick mig att tappa hakan! Och jag börjar känna att jag snart inte orkar mer!
    Fast allt det här, så ibland är du en helt underbar vän, och jag kan därför inte bara vända ryggen och gå.

• Anonym

jag är inte kär i dej längre.
    men jag stannar i förhållandet för vår dotters skull, och för att jag inte har råd att bo själv. Vill så gärna ha en riktig kärnfamilj och enda sättet är att stanna kvar..

.. men jag planerar att göra slut och "bli fri" när vi fått vårt andra barn och det barnet börjat bli lite större.
    Om sisådär tio år kanske..?

känns som mitt liv bara springer förbi mej. jag är 24 och bara väntar på att tiden ska gå....
    önskar ibland att vi aldrig träffats..

• Anonym

det va mycket länge sedan .......................undrar hur det är me dig.............tänker du lika mckt på mig som jag gör på dig .....hoppas att vi träffas snart igen.

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-04-14 14:15:37 följande:
    Vet du det då? Vad vill du då?

Om du tänker på mig hela tiden? Varför hör du inte av dig då?
    Ja, jag vill leva med dig resten av mitt liv!! Jag vill somna och vanka upp brevid dig. Vill inte du det? 

Tänker på dig hela tiden ska du veta! För jag väntar på att du ska höra av dig! Puss!!
  • Anonym

Varför ljuger du för oss?! Sa att du väntade på ditt jävla schema och sen ska du träffa Xx?! Dra åt helvete!!!

• Anonym

varför sa du att jag var den du ville gifta dig med, som du ville dela ditt liv med, när du ändå gifte dig med någon annan?
    varför sa du till mig att inte skaffa barn med någon annan för att inte göra samma misstag som du själv hade gjort dvs att skaffa barn med någon du inte kände för fullt ut.. när du ändå fortsätter skaffa barn med denna person?
    varför mötte jag ens dig i mitt liv som bara gjorde mig förvirrad?
    varför vågade du inte fullt ut att stanna?
    varför vågade inte jag?
    varför blev det inte vi?

varför blev det såhär?    

• Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-04-22 20:32:31 följande:
    Hur länge sen då? Vad hindrar att du hör av dig? och hur skulle det vara möjligt att ni träffas? personen kanske väntar lika mycket vem vet:)

Vet inte vad som hände med tidigare inlägg hihi
    år sedan ...oj gud vad obehaglig  konfrontation.Glad hur visste du alla dessa frågorna...Glad
  • Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-04-22 20:29:45 följande:
     det va mycket länge sedan .......................undrar hur det är me dig.............tänker du lika mckt på mig som jag gör på dig .....hoppas att vi träffas snart igen.
    Hur länge sen då? Vad hindrar att du hör av dig? och hur skulle det vara möjligt att ni träffas? personen kanske väntar lika mycket vem vet:)
    år sedan., jag väntar på att du ska höra av dig , hur skulle det va möjligt för mig att höra av mig.jag vill gärna veta om personen väntar lika mckt  , det e för osäkert med kanske, o vill inte ta vilda chansningar.Glad
  • Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-04-22 22:01:04 följande:
    Kanske var frågor du ville höra Jag kanske är en sådan som också väntar, vem vet Var också många år sen jag träffade personen och klart det Skulle vara roligt och höra att allt var bra Men jag tror inte h*n skulle våga ta steget
    Gladdet va det säkert  .va inte så negativ med stegetGladdet blir säkert bra, öga för öga  är ju alltid trevligast.Glad
  • Anonym

Men guuuud. Hur svårt kan det vara att låta bli att gå in på Facebook och glo på dina bilder, det gör ju inte direkt det hela mycket lättare.
    Men jag ska stå emot, jag ska inte höra av mig till dig. Kommer vi nånsin höras igen så är det du som får ta första kontakt. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!