• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

till exet:

"jag är så dj-a less på att höra dig prata i termer av "vi tycker, vi tänker, vi ska, vi gör" om dig och din nya tjej. Du ska göra om SÅ mkt helt plötsligt kring barnen, och hur du ska uppfostra dom, enbart för att du nu ska göra precis som HON tycker, för HON kan ju såååååå mkt om barn(utbildning och yrke som har med barn att göra) och då är hon automatiskt tydligen den som vet bättre än dig i allt?? Det är så det låter.. å det får mig att vilja kräkas, att höra "vi tycker, vi tänker" osv. För det känns som om du sitter ihop med henne, å som om den du var, den personen jag faktiskt älskade verkar ha gått upp i rök. Som om du inte kan tycka å tänka själv längre, å som om ingenting du gjorde kring barnen innan var bra. Fast det ju var det.. för även om du inte gjorde allt rätt kanske, så hade du många bra saker i din uppfostran då. Hur som helst så mår barnen skit av allt det här, av att dom med raketfart ska anpassas till ert samboskap och till alla nya regler. Och jag blir så förbannad å deras vägnar.. men det kan jag ju inte säga.. för då blir det ju KRIG mellan oss, och då lär du väl säga saker till henne som får henne att börja avsky och kriga mot mig hon med. Och det vore ännu värre för barnen... så här går jag å försöker att BITA MIG I TUNGAN när du säger dom saker du säger, och hör hur du ifrågasätter min kunskap(för hon vet ju mkt mer). Jag har bara några fler barn än henne, å några fler år på nacken och du brukade ju själv tycka att jag var en så bra mamma. Men inte numer tydligen?? Äh... Bara LESS!!! TA TAG I DINA PROBLEM PÅ ALLVAR NU och sluta lägg dom på barnen! Och sluta försöka hitta fel på mig. Det handlar inte om vare sig barnen eller mig. Det handlar om DIG. Och kanske ERA problem. SUCK. "

(ibland får man ta i från tårna för att klara av att hålla käften.. usch.. *frustrerad* )

• Anonym

Just nu vill jag bara skrika ut min jävla smärta!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag mår piss just nu! Vännerna skiter i en är ihop med en idiot!!!!

• Anonym

Jag vill inte att du ska gå på den där jävla festen själv! Och jag vill inte följa med, då jag kommer ha astråkigt!! 
    VARFÖR va du tvungen att avslöja så mycket om ditt förflutna? VARFÖR är du tvungen att prata så gulligt med henne i telefon?
    Jag vet hur du gjorde för att få mig, och på det sättet kan du lätt få andra...
    Men ändå vill jag ju att du ska ha kul, göra sånt som du tycker är roligt!
    Varför ska det va så jävla svårt med kärlek. Det enda positiva med det här är väl det faktum att jag verkligen tycker om dig, när jag reagerar så här.
    (och du reagerade ju också lite förra helgen, och det va det jag ville, för att se, och jag tror du förstod det.) 

• Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-03-22 21:22:52 följande:
    Hehe visst e det jobbigt
    Yes, det är skit jobbigt! ;) Önskar att killen kunde fatta lite bättre.... ;)
  • Anonym

Jag fortsätter brottas med telefonen, vill inte höra av mig till dig först.
    Vill du ses och ha kontakt så är det också du som får ringa. Trött på att jaga dig. 

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-23 21:58:49 följande:
    Till min syster:
    " Jag har haft sex med din man i 1 års tid, nästan varje söndag ibland på lördagar, då han "jobbar". Jag är gravid i 4 månaden, vilket du vet. Barnet är din mans och inte från någon one night stand som du tror. Du vet att jag ska behålla barnet och men inte att jag tänker även behålla din man."
    Skrikandes
    Förvånad
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-23 21:58:49 följande:
    Till min syster:
    " Jag har haft sex med din man i 1 års tid, nästan varje söndag ibland på lördagar, då han "jobbar". Jag är gravid i 4 månaden, vilket du vet. Barnet är din mans och inte från någon one night stand som du tror. Du vet att jag ska behålla barnet och men inte att jag tänker även behålla din man."
    Idiot! att du kan göra så mot din egna syster!! blir äcklad.! Är pga såna som dig, att hat finns.
  • Anonym
    Anonym (Olle) skrev 2012-03-24 20:57:02 följande:
    Till min sambo:

Jag är så trött på din torra fitta!Uppenbarligen tänder du inte ett skit på mig, jag vill att du ska ha sex med andra killar, och blir du våtare av dem, så gör slut med mig...
     kanske inte alls har med att tända att göra, kanske är ett problem? finns många kvinnor som har det problemet, och har inget med att  inte tända på sin kille eller inte.  prata med tjejen .
  • Anonym

Till min man

Jag ser alltid bra ut från topp till tå, jag älskar sex, vill oftast ha mera sex än dig och vi har alltid grymt bra sex varannan dag!
    Jag ser till att det är skinnande rent hemma, frukosten står alltid på bordet när du vaknar och jag lagar mat varje dag och diskar även efteråt, jag tvättar dina kläder, jag viker dom och lägger tillbaka dom i din garderob, jag och vårat barn har alltid gett dig sovmorgon och aldrig väckt dig och du har aldrig behövt bära ditt barn med skit i blöjan!
    Hela stan säger till dig vilken snygg tjej du har, alla dina vänner säger att dom önska dom hittade en som jag. Vi har alltid kul ihop, vi ligger alltid i soffan och skrattar oss till tårar åt varandras skämt... ja vi har det perfekt..

Men... ändå var du otrogen. Med en 7 år äldre kvinna som hade en mage med 10 veck, kort hårig som en kille, en pub servitris. 

Du sa att det var ett misstag, vi går hos familjerådgivning och där kommer det fram att det är dig det är fel på och inte vårat förhållande... men jag undrar varje dag vad jag gjort för fel. Dög jag inte, vad gjorde jag för fel?

Nu är det du som städar, lagar mat, tvättar och ger mig sovmorgon... visst jag ser att du är förändrad och bättre, vi lever lyckligt igen som vanligt men inte en dag går förbi utan att jag tänker på det ska du veta. 

Till pub servitrisen

Kul att du är glad och lycklig trots detta, jag hade inte varit arg på dig om du inte vetat att han hade en familj men du visste och ändå var du så desperat... Tro inte att du är så speciell, du kan inte ens jämföras med mig. Jag har skällt ut dig tillräckligt men det är inte över än, ser jag dig så kan ingenting stoppa mig från att komma fram till dig och ge dig en rejäl örfil... det är inte över på långa vägar. Du har ingen aning om vem jag är och vart jag kommer ifrån, du ska få ångra dig riktigt och sen ska ryktet gå vad jag gjort med dig så att alla vet vart jag står! 

• Anonym
    Anonym (ex) skrev 2012-03-25 09:56:20 följande:
    Till killen jag spenderar alltför mycket tid till att tänka på: 

"Hey, vi vet bägge två att vi är världens mest perfekta match. I flera år har det pågått och jag kan inte vänta längre! Var inte så jävla blyg, jag känner precis som du! Skillnaden mellan oss är att jag faktiskt vågar göra praktik av det hela. Kom igen nu! Jag står ju här och hoppar av otålighet! Ge mig lillfingret och jag gör dig till jordens lyckligaste man." 
    Skicka skicka
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!