• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (enlitengrönsak) skrev 2012-04-24 18:38:32 följande:
    Ja, nu kan ju ingen säga att jag inte försökt iaf.
    Åh vad jag ville fråga varför, men det ska jag inte.
    Jag får helt enkelt försöka leva med att det finns en person, som jag tycker om,
    som inte vill ha med mig att göra längre. Och som aldrig kommer att berätta varför..

honhetteanna.blogg.se/

Vilka gripande texter på bloggen!
    Läser vidare :) 
  • Anonym
    Anonym (enlitengrönsak) skrev 2012-04-24 18:38:32 följande:
    Ja, nu kan ju ingen säga att jag inte försökt iaf.
    Åh vad jag ville fråga varför, men det ska jag inte.
    Jag får helt enkelt försöka leva med att det finns en person, som jag tycker om,
    som inte vill ha med mig att göra längre. Och som aldrig kommer att berätta varför..

honhetteanna.blogg.se/
    det ordnar sig säkert...(-:Gladkanske bara har en taskig tid eller ngt.
  • Anonym

Hur ska jag bära mig åt för att glömma dig? Vi är ett oavslutat kapitel därför hänger detta över mig hela tiden. Ses och prata ut en gång för alla?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-24 21:31:44 följande:
    Hur ska jag bära mig åt för att glömma dig? Vi är ett oavslutat kapitel därför hänger detta över mig hela tiden. Ses och prata ut en gång för alla?
    , det hade  gjort gott ...o lägga koten på bordet Glad
  • Anonym

Nu förstår jag varför du fortfarande tänker på mig, din donna är ju inte direkt någon yttre skönhet direkt.
    Men det är fint av dig, att du verkligen går in för att 'det är insidan som räknas'.    

• Anonym
    Anonym (enlitengrönsak) skrev 2012-04-24 22:19:41 följande:

Ja det kommer att ordna sig till sommaren, då slipper vi se varandra igen.
    Då kan även jag låtsas att det aldrig hänt.

Försökte också med att glömma. Men nu sitter jag här många år senare fortfarande med tankar som surrar i skallen.
  • Anonym
    Anonym (enlitengrönsak) skrev 2012-04-24 22:19:41 följande:
    Precis så känner jag.

Ja det kommer att ordna sig till sommaren, då slipper vi se varandra igen.
    Då kan även jag låtsas att det aldrig hänt.
    tråkit o höra sådant , ni skulle va glada att se varandra ......det skulle jag bli om jag såg h...n
  • Anonym

Jag vill så gärna se dig igen. Jag hoppas att alla gamla känslor är som bortblåsta, att pirret är borta och att du inte längre ger mig din flirtiga blick.
    Men.. tänk ändå om allting fortfarande finns kvar, efter så många år!? Ja då blir ju situationen ännu värre. Ses eller inte ses? Känns som det blir galet hur vi än gör.

Tänk om du är sådär strålande underbar som du var då. Ditt bländande leende och dina blickar som gav mina ben vika. Din humor som får mig att le inifrån och ut än idag när jag tänker tillbaka på det.

Men det blev väl inte vi av en anledning? Måste försöka intala mig själv det. Det var inte meningen att vi skulle ses. Men varför kommer pirret tillbaka ändå? Varför drömmer jag om dig på natten?

Du säger att du har tänkt mycket på mig också, varför ses vi inte då? Jovisst har vi våra respektive, men en fika på stan för att tala ut skadar ju ingen. Kanske att jag vill kasta upp dig på bordet och leva ut alla drömmer jag haft under alla år, men det skulle jag ju aldrig göra, eller så kanske jag skulle det ;)

MJ.. Hör av dig! Vi måste träffas och tala ut!

• Anonym

era riktiga ragator , jag hatar er  snart och ännu mer nu när ni utsätter en för det ni gör o jämnför med er , tror ni jag e dum i huvodet eller  ,sen kommer och ber om respekt ....era häxor det e något man ska förtjäna och där finns ni inte med på listan mer....jämnför inte mig med er för vi har ingenting gemensamt ...thats it. jag har sagt det öga för öga men det hjälpte inte ..läs igen här då. suck suck suck.

• Anonym

hoppas att vi stöter på varandra snart(-: det va väldigt längesedan......kaos just nu tråkit nog  o väldigt många olika känslor som spelar upp, har ju dock inget med dig att göra.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!