Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Kan vara så ja ;) Eller, jag menar..skulle ju aaldrig drömma om att outa något specifikt kön på varken mig eller någon annan...inte jag inte.
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Kan vara så ja ;) Eller, jag menar..skulle ju aaldrig drömma om att outa något specifikt kön på varken mig eller någon annan...inte jag inte.
Så här tänker jag.. du kan fly bäst du vill, men du vet att det skulle bli väldigt kortvarigt och dina känslor kontra tankar skulle äta upp dig.. Jag har ett mål och det ska jag igenom, du kommer stå där vid mållinjen och möta mig, så som jag ska göra för dig. Det bara är så.. börja samarbeta istället. Det handlar bara om att ge och ta, använda energierna rätt. :) Du kommer aldrig nöja dig med mindre, det vore dessutom ren av galenskap att neka det Alla söker finna!
Kram
En del bilder har det kommit...men det är något som saknas...vad kan det vara?!
Hur i helvete tänkte jag, när jag tackade nej till det här.. ;)
jag skulle gissa på att vi är typ tre personer :)
Det är inte du, det är jag... Min osäkerhet på var jag har dig gör mig osäker i din närhet.
Vad gör du i mina tankar hela tiden? Tänker du på mig ibland?
Vi är totalt två personer här inne varav en har grav personlighetsklyvning. En ledtråd: Det är inte jag! :)
Den var smart... Listigt! Bra passningar som riktades väl mot målet, utan risker. Såg du att jag tog emot och förstod? Min fråga är nog främst vad det här betyder, vad vill du uppnå? Förstår du hur galet mycket jag åtrår dig och samtidigt tampas någonstans mellan känslor och förnuft? Jag vet att jag ter mig högmodig och jobbig men om du kan läsa av detta så förstår du säkert varför och att det finns något bakom min fasad... Är det dit in du vill, nära? Du är nog den som får vilja det, jag hade inte förmått mig att hindra dig.
Varför tar du inte emot passningen om du fick en av den du åtrår?