Inlägg från: Anonym (Enigma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enigma)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Golfbruden) skrev 2024-09-15 09:07:20 följande:
    Du kan hänga med på samma genomgång i så fall. Alla har ju inte svenska som modersmål :)

Eller så kollar du ip-nummer och ser att det är någon som skriver dåligt med vilje ibland...?
    Om man e väldigt intresserad så e de bara köra netstat o pinga alla aktiva anslutningar här så ser man ip. Dedär e bara ett troll tar andras nick o härmar andra. Undrar bara vad man får ut av de sen vet ja vilja som sitter med dubbla konton. Märkligt beteende bara o kanske inte helt friskt men men.
  • Anonym (Enigma)
    1omtänksam skrev 2024-09-16 18:53:24 följande:
    Ibland har tiden gått för länge. "Tåget" har redan gått. Att inte få ett svar, eller att någon inte ringer tillbaks, kan också vara ett svar.

Tack för din pepp. Snällt av dig att uppmuntra!
    Ibland säger tystnaden väldigt mycke.
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Splittrad) skrev 2024-09-16 20:44:56 följande:
    Du är precis som jag, har svårt att släppa den som fångat en liten bit av ens hjärta. 
    Känslostyrning ett väldigt bra o effektivt sätt att slippa känna nåt.
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Fina du) skrev 2024-09-17 18:09:57 följande:

Hej finaste
    jag orkar inte ses mer. varje gång vi skiljs åt är det som om att ännu ett blad från rosen vissnar. 

jag bekräftAr dig varje gång vi möts men du ser aldrig till mig och vad jag vill.
    ja vi är båda noga med att vi inte ha ett seriöst förhållande men varför kan du inte använda dina känslor? Är du rädd för att du ska tro på dem? 

jag har sagt till dig att jag har ett stort bekräftelsebehov men du brydde inte dig. Ja jag såg att det kommer sakta.
    det är nog jag som inte har tålamodet till att vänta på dig. Jag tror jag är förälskad i dig men inte du i mig.
    tystnaden står för allt jag är verkligen ledsen för att det är så men jag tror det är bäst så.
    ha det bääääst!!!!

Kan ju va så att ett för stort bekräftelsebehov kan också förstöra. Inte alltid så lätt o uppfylla dom behoven o risken e att man lessnar i längden.
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-09-19 05:09:05 följande:
    Helt rätt! Dock är det alltför många som blir kallade psykstörda när dom bara inte tolererar att bli manipulerade! Sug på den en stund!
    Anonym (Enigma) skrev 2024-09-10 21:14:21 följande:
    Så kan de ju va sen får man ju skylla sej själv när man beblandar sen med omogna narcissister. 
    Att man hamnar i såna situationer har ju med uppväxten att göra.. har du nånsin frågat dig hur du själv beter dig?
    Så om du träffar nån som visar sej inte vara ärlig och och har vissa drag då har de med din uppväxt att göra ? Låter ju inte så logiskt va
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-09-22 02:18:37 följande:
    Jo, om du fortsätter att dras till samma sorter så e de så
    Har ja sagt att de hänt flera gånger ? Du får gärna va en hobby psykolog men anta inte saker. Men då vet du ju att den du skrivit om här förut har ju med din uppväxt att göra.
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Golfbruden) skrev 2024-09-29 13:01:47 följande:
    Kan du styra det? Eller menar du att det inte händer om du inte vill. Om det finns ett sätt så vill jag gärna veta :)
    Du får hitta ditt sätt vissa flyr vissa stänger av helt precis som jag gör och för mej funkar de.
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Golfbruden) skrev 2024-09-29 22:56:02 följande:
    Det är något som du bara kan av dig själv gissar jag? Bara en sorts mental blockering. Om jag tänker på hur trött jag är på förhållanden så kanske det skulle kunna funkaObestämd
    Ganska bra på de har uteslutit några personer ur mitt liv på de sättet.
  • Anonym (Enigma)

There might be some love left for you ...  

• Anonym (Enigma)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-10-05 03:22:45 följande:
    Who do you "still love"?
    .......
  • Anonym (Enigma)

Finns nog inte så mycke mer att förmedla här. Bra ventiltråd men nu e ja färdig.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!